14 תשובות
לא :)
נופ, גם אני ככה לפעמים
כן
כאילו אם בלי מכנס אני מבינה...
אבל בלי תחתונים...?
אבל בלי תחתונים...?
לא מוזר אבל קצת מגעיל, שלא יכנסו חיידקים או משהו
היה מפחיד אותי אם פתאום עולה עליי חרק בזמן שאני בלי תחתונים או מכנסיים מה שבטח קורה כל לילה
אחי
שואל השאלה:
זה פשוט נוח סליחה
זה פשוט נוח סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי יש עוד כמו י
חשבתי יש עוד כמו י
אנונימית
קצת. אבל מה שנוח לך
שואל השאלה:
רק עם חולצה
רק עם חולצה
אנונימית
כן.
לא
לא מוזר
אנונימי
באותו הנושא: