14 תשובות
עם..
תלוי עם מי אני ישן ;)
עם לול
עם
לפעמים עם, לפעמים בלי.
בלי תחתונים עם פיג'מה
בלי
עם...
עם ברור..
למה שאנשים ישנו בלי
עם ברור
הייתי מעדיף בלי זה יותר נוח ויותר בריא, אבל זה לא כל כך רלוונטי כשאני תמיד ישן על מדים...
עם תחתונים וחולצה שגדולה עליי
חח אני בת אז פשוט בוקסר של גברים וחולצה ענקית בהגזמה
לכל הבנות פה אני ממליצה לכן בטירוף זה אחד הנוחים שיש
לכל הבנות פה אני ממליצה לכן בטירוף זה אחד הנוחים שיש
באותו הנושא: