9 תשובות
לא מוזר
אני שמה פעם חולצה שאני לא אוהבת או משהו ופעם פיגמה זה משתנה
אני סתם זורקת בגדים שאני לא הולכת איתם לאן שהוא.
וכן זה לגיטימי לשום בתחתונים
לא מוזר, לפעמים מרוב שחם זה גם ערום...
אני שמה סתם את הדבר הראשון שאני רואה מולי בארון
אני בדרך כלל סתם שמה חולצה גדולה יחסית ותחתונים וזהו . ..לא מתחברת לפיגמות ...
אני לא שמה כלום
אנונימית
לא מוזר, ואני שמה בדרך כלל חולצופים או משהו...
אגב מומלץ לישון עירומים או ללא הלבשה תחתונה
אני ישנה עם מכנסיים קצרים וגופיות