27 תשובות
מושלם
מתאים בדיוק לסיטואציה
מתאים בדיוק לסיטואציה
אנונימית
אהבתי, זה באמת מזכיר את מה שקורה
ממש יפה!
שואל השאלה:
השקעתי בו דיי הרבה זמן האמת
השקעתי בו דיי הרבה זמן האמת
מהמם
תקליט אותו עם אורן
שואל השאלה:
יובל אתה לגמרי מבולבל בחלום שלך
יובל אתה לגמרי מבולבל בחלום שלך
מדהים
אני קוסם
שואל השאלה:
אז תעשה קסם ותעוף מהשאלה הזאת
סתם
אז תעשה קסם ותעוף מהשאלה הזאת
סתם
לא יפה אני אעשה קסם שתעלם
שואל השאלה:
תנעצו צריך שכולם יראו את השיר היפה הזה
תנעצו צריך שכולם יראו את השיר היפה הזה
על תנאצו
^איות מוצלח
נכון?
שואל השאלה:
כדי לכם זה שיר יפה לא חבל אתם לא חושבים שהשיר צריך להגיע לחמות, ברצינות לא בגלל שאני רוצה להגיע לחמות
כדי לכם זה שיר יפה לא חבל אתם לא חושבים שהשיר צריך להגיע לחמות, ברצינות לא בגלל שאני רוצה להגיע לחמות
חשבתי שאורן ישיר את זה
שואל השאלה:
תפסיק עם אורן הזה כבר!
תפסיק עם אורן הזה כבר!
אז ספיר רונדלים תשיר
שואל השאלה:
תפסיק לעלות על מוניות ולעשות רונדלים רונדלים רונדלים
תפסיק לעלות על מוניות ולעשות רונדלים רונדלים רונדלים
בשביל יובל המבולבל
תפסיק לעלות על מוניות ולעשות
קסמים קסמים קסמים קסמים
תפסיק לעלות על מוניות ולעשות
קסמים קסמים קסמים קסמים
שואל השאלה:
בואנה דווקא שיר טוב. אני מת להביא את זה ביחד עם רקטה לאל אקצע.
בואנה דווקא שיר טוב. אני מת להביא את זה ביחד עם רקטה לאל אקצע.
גם אני כתבתי שיר
בית ראשון
חמ@ס חמ@ס
נמאס נמאס
**** אמן
בית שני אותו דבר
פזמון
רק ישראל
רק ישראל
ישראל בנשמה
ישראל בלב
בית שלישי אותו דבר כמו שאר הבתים
בית רביעי גם
בית ראשון
חמ@ס חמ@ס
נמאס נמאס
**** אמן
בית שני אותו דבר
פזמון
רק ישראל
רק ישראל
ישראל בנשמה
ישראל בלב
בית שלישי אותו דבר כמו שאר הבתים
בית רביעי גם
שואל השאלה:
טוב זהו זה מספיק יובל עשית מספיק צרות
עוף מהשאלה הזאת
טוב זהו זה מספיק יובל עשית מספיק צרות
עוף מהשאלה הזאת
וואו איזו השקעה , ממש יפה! רק חלק מהחרוזים לא מסתדרים לי אז חשבתי על כמה הצעות :
- ובליבי פיגוע , בסוף אהיה רגוע /חייב להישאר רגוע
- וישראל חזקה , צהל שומר עלייה איתנה/תישאר תמיד איתנה/ ביחד נשמור עלייה איתנה
- רעיון לעוד בית :
ואם נביט רחוק, נוכל בסוף לראות
דמעות אושר זולגות ,על מי שנעלמו שבועות
ואז נוכל לישון, נגיד לחרדה שלום
וכשיעלם הפחד, ננשום אז ביחד/ אז עד שיחלוף הפחד , ננשום כולנו ביחד
בהצלחה(;
- ובליבי פיגוע , בסוף אהיה רגוע /חייב להישאר רגוע
- וישראל חזקה , צהל שומר עלייה איתנה/תישאר תמיד איתנה/ ביחד נשמור עלייה איתנה
- רעיון לעוד בית :
ואם נביט רחוק, נוכל בסוף לראות
דמעות אושר זולגות ,על מי שנעלמו שבועות
ואז נוכל לישון, נגיד לחרדה שלום
וכשיעלם הפחד, ננשום אז ביחד/ אז עד שיחלוף הפחד , ננשום כולנו ביחד
בהצלחה(;
באותו הנושא: