4 תשובות
מעולה אבל ה"איננו" הורס את זה
לא יודע למה, אולי בשפה נמוכה יותר זה ישמע יותר טוב
נגיד "עכשיו אתה כבר לא כאן" או משהו כזה
לא יודע למה, אולי בשפה נמוכה יותר זה ישמע יותר טוב
נגיד "עכשיו אתה כבר לא כאן" או משהו כזה
שואל השאלה:
תודה לכם וכן יש לי עוד
תודה לכם וכן יש לי עוד
אנונימית
יש לך עוד??
ואוו חזק
באותו הנושא: