5 תשובות
אני חושבת שיש אנשים מאמינים (כמוך) שמנסים למצוא הסבר למה אלוהים עשה דבר כזה וכזה בכל אסון ושזאת הדרך התמודדות שלך.
אנונימית
חושבת שכן
כן. חושבת כמוך..
חושבת שמה שהמחבלים ראו ביום הכיפורים זה מה שגרם להם לעשות את מה שהם עשו *עכשיו* (יכולה עוד חודש, חודשיים, שנה שנתיים אבל הם בחרו עכשיו כי ראו כמה אנחנו מפולגים וחלשים) אפילו בחדשות 12 ו13 הראו שהמחבלים אמרו שההפגנות זה מה שעודד אותם לעשות את כל זה.
מבחינה רוחנית אין ספק שזה עונש מאלוקים. יהודים התעללו ביהודים רק בגלל הכיפה שעל ראשם- אין דבר שכואב לראות יותר מיזה, זאת סטירת התעוררות והינה עובדתית עכשיו אין הפגנות, האוטואנטישמים כרגע לא מציקים לחובשי הכיפות, וכרגע אנחנו מאוחדים יותר כעם.
חושבת שמה שהמחבלים ראו ביום הכיפורים זה מה שגרם להם לעשות את מה שהם עשו *עכשיו* (יכולה עוד חודש, חודשיים, שנה שנתיים אבל הם בחרו עכשיו כי ראו כמה אנחנו מפולגים וחלשים) אפילו בחדשות 12 ו13 הראו שהמחבלים אמרו שההפגנות זה מה שעודד אותם לעשות את כל זה.
מבחינה רוחנית אין ספק שזה עונש מאלוקים. יהודים התעללו ביהודים רק בגלל הכיפה שעל ראשם- אין דבר שכואב לראות יותר מיזה, זאת סטירת התעוררות והינה עובדתית עכשיו אין הפגנות, האוטואנטישמים כרגע לא מציקים לחובשי הכיפות, וכרגע אנחנו מאוחדים יותר כעם.
זה לא הגיוני שאלוהים ירצח את המאמינים שלו כדי לשמור על המאמינים האחרים שלו.
כן לדעתי
באותו הנושא: