6 תשובות
לא. הן בטח נועדו כדי ללמד אותנו משהו.
לא, שום דבר הוא לא טעות
לא. הן דבר שאנחנו לא רואים כטוב וצריכים לבטל אותו כמה שאפשר, אבל מאשימים בזה את בני האדם שגרמו לזה.
אלוקים פשוט לא יכול לטעות. זה עוונות של אנשים שגורמים לקב"ה לעשות מהלכים כאלה או אחרים...
אנונימי
לא , זה לא ייתכן הרי כל המהות של אלוקים זה שהוא לא טועה אף פעם.
חח לא מה
באותו הנושא: