11 תשובות
כי אלוהים
בשביל שנתחזק ונבין את הרמזים. ושנפנה רק אליו. 'השם ילחם לכם ואתם תחרישון'
'השם איש מלחמה'
והנה הוכחה: https://postimg.cc/nc1bmkyb

רק מי שידבוק בה' ובאמת ישרוד - בדיוק כמו שרק דברי הקודש בתמונות שרדו בשלמותם.
אני לא יודע למה, אני לא יודע חשבונות שמים, אבל ברור שמה שקרה צריך לעורר אותנו לחזור בתשובה.
אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים, לא מזמן ראיתי שיעור של רב שאמר שאסור לנו לשפוט ואסור לנו לשאול שאלות כאלה על האמונה.
צריך פשוט לסמוך על השם שהוא יודע מה הוא עושה ותכף תגיע הגאולה.
זה קשה ברמות, אני אישית לא כל כך האמנתי בזה בהתחלה אבל אחרי שראיתי את השיעור הבנתי שזה חשוב ברמות. כי אין לנו על מי להישען באמת חחח, הקב"ה יודע הכל והוא שומר עלינו תהיו בטוחים שאנחנו תכף ננצח והכל ייגמר
לא חושבת שזה יעזור להאשים את עצמינו על מה שקרה יותר כדאי לשמור על שמחה במצב הזה
כי דברים לא קורים במקרה.

הקב"ה - הוא מנהל את העולם והוא לא יתן סתם ככה לפגוע בעם שלו.

^^ האמת שהם תיכננו את זה עוד לפני שנתיים. אז מה? זה תמיד שנאו אותנו, אבל עד שלא הגיע לנו - הקב"ה לא נתן להם לפגוע בנו.
אנונימי
יש עוד מלא אפשרויות והסברים שגם יכולות ויכולים להיות הסיבות שבעקבותיהן האסונות הגדולים האלה קרו, אבל כן לדעתי בוודאי זה גם קשור למה שאמרת לצערי
את זה אני הרבה מבקש בתפילות שלי, שלא יהיה פילוג ושכל אחד יהיה קשוב לאחר ומכיל, קצת יותר..
כל אחד בעולם עושה מאמץ להיות יותר פתוח וטוב ומכיל, אין ספק שכולם רוצים להיות יותר טובים ממה שהיו אתמול.

להבדיל מטרוריסטים, שלהם יש מטרות שונות כמו שאנחנו רואים...
אני למדתי בחיים, שנסתרות הן דרכי האל
וזה בסדר לשאול שאלה כזאת כדי לנסות להבין יותר, אפשר לענות על זה ולומר את המשפט "אלוקים נתן, אלוקים לקח"
הכוונה שבסופו של דבר הוא זה שברא את הנשמות, ויש את התסריט שלו ומה הוא כתב, ובסהכ אנחנו בובות על חוט. זאת אומרת שהוא זה שמחליט מתי גם הסרט שלי יגמר (מאחל לעצמי ולכולם עד 120)
כי בלעתי עצם או סתם נפלתי במדרגות חלילה או הדבר הכי טפשי ופשוט, ושום מחבל או מלחמה לא ישנו משהו כי זה הוא שמחליט בסופו של דבר איך, מתי, כמה, ולמה... למי הגיע הזמן שלו, ולמי יש עוד זמן וכו...

ויותר ממוקד, הייתי אומר שאולי באמת הפילוג בעם ישראל עצמו הוא זה שגרם לגזירה כזאת נוראה, או יהודים שלא חוזרים בתשובה, חוטאים, כופרים, לשון הרע או אין ספור אפשרויות בתכלס...

הכל קשור בהכל, לאורך כל ההיסטוריה שלנו הקדוש ברוך מבקש ורוצה שנאמין בו באמונה שלימה, ונתן מצוות ותורה שנלך בעקבותיהם ורק אלה הם הדרכים האמיתיות, רק ככה בעצם נחייה חיים אמיתיים ושלמים, כי כל השאר באמת הבל הבלים אין מה לומר...

אני מתפלל, שהשבויים יחזרו לבתיהם ולמשפחותיהם בריאים ושלמים, בנפש ובגוף! אמן.
שואל השאלה:
כאילו אני חושבת על זה בגלל שעכשיו העם של הרבה יותר מאוחד בגלל המלחמה ולכולם אכפת אחד מהשני ולא חושבים כבר על הפוליטיקה ולא יורקים על מישהו בגלל שהוא שמאלני או ימני ועכשיו העם יותר מאוחד יכול להיות שאלוהים עושה את זה כדי שנתאחד ונהפוך לעם שלם יותר? ולא חצוי
הוא לא עושה. עולם כמנהגו נוהג.