7 תשובות
^
זה לא רק צד אחד, זה גם כאלה שמתחילים להאמין וכאלה שבדיוק ההפך
זה לא רק צד אחד, זה גם כאלה שמתחילים להאמין וכאלה שבדיוק ההפך
שזה ממש הזוי. מתו תינוקות והם מאמינים שיש איזה ישות טוב ורחומה שעוזרת לנו? אם יש ישות כזאת טובה ורחומה אז היא הייתה צריכה להציל את התינוקות האלה.
אם הם חושבים שלהגיד כמה מילים זה מה שיציל אותנו זה משהו שלהם להאמין בזה אישית אני חושב שזה דפוק
האמת, אני חושב שהם לא היו אתאיסטים של ממש (וזה כנראה נכון).
הם ככל הנראה לא הזדהו כל כך כאתאיסטים ולא הגדירו את עצמם כאלו, אלא פשוט נולדו לזה ולא עשו את החשבון שלהם.
אתאיסט של ממש זה מישהו שעשה את החקירות שלו ובעקבות תצפית ותהייה וראיית העולם הוא הגיע למסקנה שלא קיים אלוהים.
אם מישהו באמת עשה את זה, פריצת מלחמה לעולם לא תשנה את הדעה שלו.
היו המון מלחמות בהיסטוריה, ובדרכו לאתאיזם הוא הסתכל על ההיסטוריה ועל דברים יוצאי דופן בה. אם הוא הגיע למסקנה שאין אלוהים אין סיבה שהוא פתאום יאמין בגלל מלחמה חדשה- דבר שקרה אין ספור פעמים.
הם ככל הנראה לא הזדהו כל כך כאתאיסטים ולא הגדירו את עצמם כאלו, אלא פשוט נולדו לזה ולא עשו את החשבון שלהם.
אתאיסט של ממש זה מישהו שעשה את החקירות שלו ובעקבות תצפית ותהייה וראיית העולם הוא הגיע למסקנה שלא קיים אלוהים.
אם מישהו באמת עשה את זה, פריצת מלחמה לעולם לא תשנה את הדעה שלו.
היו המון מלחמות בהיסטוריה, ובדרכו לאתאיזם הוא הסתכל על ההיסטוריה ועל דברים יוצאי דופן בה. אם הוא הגיע למסקנה שאין אלוהים אין סיבה שהוא פתאום יאמין בגלל מלחמה חדשה- דבר שקרה אין ספור פעמים.
נראה לי שזה דווקא הפוך בדרך כלל
התעשתו סוף סוף
שיעשו מה שטוב להם
באותו הנושא: