6 תשובות
פשוט תגידי אתזה
תגידה לה את זה
תגידי לה שבגלל עם כל מה שעובר עלייך עכשיו אז חזרת לזה
היא הפסיכולוגית שלך היא אמורה להבין אותך ולעזור לך אז פשוט תגידי לה
פשוט ככה
לדעתי לא משנה איך תגידי לה את זה היא לא תגיב בצורה כל כך נוראית אני בטוח שאת לא הראשונה שבאה אליה על פגיעה עצמית ואני בטוח שתעברי את זה!!
באותו הנושא: