12 תשובות
כן
אני חושבת שכדאי לך בכל זאת להגיד לה
כן
הייתה תקופה שהייתי ממש פוגעת בעצמי וסיפרתי לפסיכולוגית וביקשתי ממנה אבל שתספר להורים שלי בטלפון שאני בבית ספר או אצל חברה או בטיול ולא ישר אחרי המפגש זה הדרך הכי טובה להמנע מבכי של ההורים שלך על הרגע הזה או צרחות (אצלי היה בעיקר צרחות)
היא חייבת. זו סכנה ממשית לעצמך
כן היא תיהיה חייבת לספר
אבל רק עם את מתחת לגיל 18
ואת מוזמנת לפרוק לי בפרטי
על זה
אני אשמח להקשיב לך :)
כן אבל אל תיפגעי בעצמך מה שצריך אני פה תישלחי לי הודעה
ממש לא בהכרח, אני סיפרתי לפסיכולוגית שלי והיא לא סיפרה להם בערך שנה עד שהיא ביקשה את האישור שלי לספר להם.
כל עוד אין סכנה לחייך היא לא מחויבת לספר.
היי יקרה,
ראיתי את השיתוף שלך והיה לי חשוב להגיב..
נשמע שאת חווה משהו מטלטל כרגע..
אולי את פוגעת בעצמך כתוצאה מכאב כלפי דברים שונים.. אולי את עצובה ומתוסכלת..
אני יכול רק לדמיין לעצמי כמה קשה ולא פשוט מה שאת חווה..

יקירתי,
מתאר לעצמי שאת כותבת כאן כדי להתייעץ עם אחרים.
אומר מנקודת המבט שלי (מקווה שזה בסדר) שכדאי לשתף אחרים (אחד על אחד) לגבי מה שאת עוברת עכשיו.
אולי יהיה נכון לשתף מישהו מהמתנדבים שלנו.
אשתף שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
יש לנו צ'אט אנונימי ואישי הפתוח לכולםן.
מזמין אותך באהבה לשלוח לנו הודעה(:

מחכים לך בצ'אט!
שלך,
מתנדב סה"ר.
אם את קטינה אז כן
אנונימית