6 תשובות
לדעתי כן
ואם זה מפריע לך אולי תנסי לדבר איתו על זה או משהו
כן, ואם הוא לא ישלח חכי עוד יום, ואז בלילה תשאלי
שואל השאלה:
כבר שלחתי לו אוף
הןא כלכך מעצבן וואי
אנונימית
לא נורא...אבל אם זה יגרום לך פחות לאהוב אותו, או לסחוב עליו רגש בלב אז זה לא שווה את זה, פשוט דברי איתו על זה
שואל השאלה:
^ אבל אני תמיד שולחת ראשונה וזה כבר מעצבן
ואם אני לא שולחת אין שיחה
אנונימית
לא.
אנונימית