7 תשובות
מה יש לו
אם את רוצה לחזור איתו לקשר שלחי לו הודעה
רגע אתם בני זוג? לא הבנתי עד הסוף את הקשר.
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו סוג של בדרך להכנס לזוגיות זה מסובך..
אנונימית
יכול להיות שהוא באותו מצב כמוך והוא פשוט לא רוצה להיות זה ששולח הודעה אני אומר תנסי עדיף שתדברו ולא הכי ילך משתנתקו קשר. למרות שחוזרים לבצפר ממש בקרוב אז עכשיו כבר אפשר לחכות אם ממש בא לך
אנונימי
בגדול אם הוא אמר לך שהוא אוהב אותך ואתם בדרך ללהיכנס לזוגיות כנראה יש איזה אי הבנה כי זה מאוד מוזר שהוא לא כתב לך כלום כל החופש
אנונימי
שואל השאלה:
הוא אמר לי שהוא אוהב אותי, לא אמרתי חזרה אבל אמרתי שאני כן מרגישה אליו משהו..
ואחרי "השיחה" הזו סתם יצאנו לסיבוב וצחקנו וקבענו מלא דברים לעשות בחופש ואחר כך גם בטלפון עד שנרדמנו ומאז שיצאנו לחופש הוא לא שלח הודעה פעם אחת..
אנונימית
זה היה ממש בפתאומיות? דיברתם כל הזמן קבעתם תוכניות ודברים שבא לכם לעשות ופשוט הפסקתם לדבר משום מקום? אם הוא אוהב אותך זה מאוד מוזר לי שהוא לא יצר קשר בכלל. יכול להיות שהוא חושב שאמרת לו לא אז מבחינתו ניתקתם קשר?
אנונימי