6 תשובות
אני אף פעם לא שולחת הודעה ראשונה וזה כי אני פשוט מתביישת
שואל השאלה:
אני גם מתביישת לשלוח אבל אם אני
לא אשלח אנחנו פשוט לא נדבר
אנונימית
אז תשלחי לעיתים רחוקות יותר ואם זה ממשיך ככה אז פשוט תפסיקי
יכול להיות, תעשי ניסוי - תפסיקי לשלוח הודעה קודם ותראי אם הם מתחילים. אם כן/לא - קיבלת את התשובה שלך