6 תשובות
לא בכרח
אני אף פעם לא שולחת הודעה ראשונה וזה כי אני פשוט מתביישת
לא בהכרח
שואל השאלה:
אני גם מתביישת לשלוח אבל אם אני
לא אשלח אנחנו פשוט לא נדבר
אני גם מתביישת לשלוח אבל אם אני
לא אשלח אנחנו פשוט לא נדבר
אנונימית
אז תשלחי לעיתים רחוקות יותר ואם זה ממשיך ככה אז פשוט תפסיקי
יכול להיות, תעשי ניסוי - תפסיקי לשלוח הודעה קודם ותראי אם הם מתחילים. אם כן/לא - קיבלת את התשובה שלך
באותו הנושא: