וכאילו אני לא יודעת איך לומר את זה להורים כאילו פשוט הייתי רוקדת שנים ופרשתי לפני שנתיים בגלל כמה סיבות.. וכרגע אין לי יותר מידי מה לעשות ביום יום בערב אחרי הבית ספר וחדר כושר ופילאטיס נשמעים לי נורא מעניינים וטובים לגוף ולנפש גם איך לומר להורים שבא לי ללכת? לא יודעת פשוט אם הם יסכימו..