5 תשובות
ממש נורא
לא שאני מבין גדול אבל לדעתי לא באמת יעיל
אנונימי
אני חושבת שאמורים להביא לך תכנית
אבל זה די נורא
למרות שאני עושה את זה תמיד
סתם מגזימים לך
אין בעיה לעשות סתם תרגילים זה עדיין להזיז את הגוף
מה שכן לא תוכלי לראות תוצאות טובות של בניית שריר, חוזק ואם תרדי במשקל זה לא יהיה רק ירידה בשומן
שואל השאלה:
זה כאילו חד פעמי דחו לי את הבניית תוכנית וחברה הציעה שאני אבוא איתה ותיתן כמה תרגילים
אנונימית