4 תשובות
כן עדיף
כן לא אמורים ללכת יומיים רצוף זה לא בריא והשרירים לא יגדלו ככה, עדיף לך לקחת יום מנוחה אחרי יום.של אימון
שואל השאלה:
כן אבל עבדתי על שרירים אחרים אז זה סבבה לא?^
אנונימי
לא הגוף שלך צריך לקבל מנוחה ראויה