התחברות הרשמה

ללכת לתגבור אם לא הלכתי 3 ימים ברצף ומחר זה היום האחרון? או שלא שווה כבר

28 ביוני 2023, 22:38
עייפותבגרותשינה    
3 תשובות
לא שווה
א
אנונימית827928
ללכת,
את עדיין יכולה ללמוד, זה יכול לעזור לך.
L
Li-Dz
שואל השאלה:
אז מה לעשותת
אנונימית
באותו הנושא:
יש לי תגבור מחר (עולה לכיתה י, התגבור חובה), ללכת?
כדאי לי ללכת לים במקום לתגבור מחר בבית ספר?
כדאי לי ללכת לתגבור במתמטיקה ב7:40?
יש לי תגבור ואני צריכה לקום בשבע בבוקר ללכת לתגבור?
יש לנו תגבור ביום ראשון באנגלית בשעה 15:30 עד 17:00 כדאי ללכת לתגבור?
ללכת לתגבור אם לא הלכתי 3 ימים ברצף ומחר זה היום האחרון? או שלא שווה כבר
ישנתי 4 שעות ללכת לתגבור?
ללכת לתגבור במתמטיקה יש מבחן בשבוע הבא אבל צפוי לרדת ניראלי גשם כמו היום
ללכת לתגבור מחר או להישאר בבית לישון?
אני לא יודעת אם ללכת לתגבור או לא
יש מחר תגבורים במתמטיקה אבל אני לא מרגישה טוב כבר כמה ימים ללכת או לא?