4 תשובות
להזמין את ליאור סורין
בדרך כלל מזמינים תשע וחצי עשר והלאה וכמעט תמיד כולם באים באיחור של חצי שעה שעה אז קחי בחשבון,
תעשי עד מתי שזורם,
לגבי השכנים אני במסיבת 18 שלי שמתי פתק מחוץ לכל הבתים של השכנים שלי וכתבתי להם שאני חוגגת ומתנצלת על הרעש שיהיה ומקווה שהם לא יזמינו משטרה חד פעמי
תעשי עד מתי שזורם,
לגבי השכנים אני במסיבת 18 שלי שמתי פתק מחוץ לכל הבתים של השכנים שלי וכתבתי להם שאני חוגגת ומתנצלת על הרעש שיהיה ומקווה שהם לא יזמינו משטרה חד פעמי
שואל השאלה:
ולא הזמינו לך משטרה?
ולא הזמינו לך משטרה?
אנונימית
לא, אבל השכנים שלי רובם נחמדים ולא מזמינים כמעט אף פעם ובכללי ביקשתי בצורה יפה ומכבדת
באותו הנושא: