תשובה אחת
בעיקרון אסור להרעיש יותר מדיי אחרי 23 אם אני לא טועה פשוט שימי מוזיקה אבל לא רועש מדיי משהו כמו ווליום גבוהה במחשב לא אמורים לשמוע מבחוץ כלכך אבל זה רועש בחדר עצמו
ותלוי מאיזה שעה עד איזה את רוצה שהם יהיו אם באלך שתחגגו עד 3-4 בלילה תגידי להם לבוא כזה ב22-23 לדעתי
תארגני חטיפים/קינוחים/אוכל ושתייה וקישוטים אם באלך