6 תשובות
אחותי פתחת לי עכשיו זיכרון ששחכתי מימנו
שואל השאלה:
:}
:}
אנונימית
כן זה אחלה שמעתי שזה ממש כיף
זה ממש נחמד לעשות את זה ליום הולדת
שואל השאלה:
יאא חח אוקיי תודהה
יאא חח אוקיי תודהה
אנונימית
יואו אני עשיתי פיינטבול בגיל 16 איזה קטע
אני אומרת לכי על זה זה כיף רצח
רק רל תעשי את הטעות שאני עשיתי ותבואי עם כפכפים... תבואי עם נעלי ספורט חח
אני אומרת לכי על זה זה כיף רצח
רק רל תעשי את הטעות שאני עשיתי ותבואי עם כפכפים... תבואי עם נעלי ספורט חח
באותו הנושא: