3 תשובות
שואל השאלה:
אין לי בית גדול וזה פארק כזה פרטי שכונתי אין שם אף אחד בדרך כלל
אנונימית
תעשי במסעדה
מצפה להזמנה חח
נראלי פיצה בפארק זה סבבה לגמרי