8 תשובות
שואל השאלה:
^^^אפשרי אפשרי
אנונימית
שלחי לי הודעה
שואל השאלה:
תודה❤ ^^ אשמח גם לשמוע אותך❤
אנונימית
יפה שליי מבינה אותך וזה לגמרי בסדר מה שאת מרגישה וכמעט כל אדם חווה תקופה כזאת בחיים שלו.את יכולה לפנות אליי בפרטי בשמחה אעזור לך
שואל השאלה:
^הבעיה שכבר ארבע שנים זה בלופים. אני לא יודעת כבר איך להתמודד עם המצב הזה
אנונימית
מבטיחה לך שזה הכל בראש, ברגע שאת תרגישי ותחשבי שאת מרכז העולם גם אחרים יתייחסו אלייך ככה. (תעבדי על עצמך) מניסיון
תמיד תוכלי לשחק איתי בראול סטארס
היי לך,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.