8 תשובות
אה ומה שאת מרגישה עכשיו זה לא להרגיש לבד?
נשמה, הם לא חברות שלך
אולי על הנייר הם כן
אבל בפועל הן לא.
נשמה, הם לא חברות שלך
אולי על הנייר הם כן
אבל בפועל הן לא.
לאט לאט את תכירי, בתור אחד שלא תמיד היו לו חברים אני אומר לך את זה בוודאות שאת תכירי
שואל השאלה:
בתכלס הם לא אבל זה לא משנה כי אני חייבת כאילו מישהו שיוציא אותי מהלבד הזה אל אף שזה לא כזה גרוע אבל עדיף שיהיה לך מישהו שאתה יכול לדבר איתו
בתכלס הם לא אבל זה לא משנה כי אני חייבת כאילו מישהו שיוציא אותי מהלבד הזה אל אף שזה לא כזה גרוע אבל עדיף שיהיה לך מישהו שאתה יכול לדבר איתו
אנונימית
היי, אין משהו רע בלהיות מוזרה, אני ממש מוזרה ואני גאה בזה, להיות מוזרה זה רק אומר שאת יוצאת מהנורמה ופורצת לעצמך דרך משלך. אני מבינה אותך, הייתי בסיטואציה מאוד דומה...
אם תרצי/תצטרכי אותי למשהו, כל דבר, את תמיד מוזמנת לכתוב לי בפרטי❤
גם פריקות זה בסדר :)
אם תרצי/תצטרכי אותי למשהו, כל דבר, את תמיד מוזמנת לכתוב לי בפרטי❤
גם פריקות זה בסדר :)
היי יקרה,
ניכר מדברייך עד כמה חברה זה דבר חשוב עבורך. נשמע שבתקופה האחרונה חווית שינויים מבחינת מערכות היחסים הקרובות אלייך, שומעים ממילותייך עד כמה זה לא היה פשוט לך..
יחד עם זאת, בחרת לשתף ולפעול בכדי למצוא לך מישהו שירצה להכירך ולהכיל אותך בדיוק כמו שמגיע לך.. מאוד לא ברור מאליו וכנראה שגם מעיד הרבה עליך.
יקרה, קראתי בשקיקה כל מילה והרגשתי כמה חשוב לך שיראו ויקבלו אותך ורציתי להציע לך בנוסף גם להשתמש בסיוע שלנו, עמותת סה"ר.
עמותת סה"ר הינה עמותת סיוע והקשבה ברשת, בסה"ר תוכלי למצוא מקום מכיל ועוטף לכל אשר חש ליבך. תוכלי לשתף ולפרוק על התקופה האחרונה, על הרגשות שעולים בעקבותיה ואולי אפילו על השאיפות לעתיד.
כמובן שהסיוע נעשה בצורה דיסקרטית ויחד עם מתנדב מנוסה ולא שיפוטי מהעמותה שמחכה לשמוע רק אותך ואת ליבך.
-אציין שהסיוע נעשה בצ'אט והוא כאמור אנונימי !
מחכים לך לחיבוק וירטואלי חם =)
מתנדב סה"ר.
ניכר מדברייך עד כמה חברה זה דבר חשוב עבורך. נשמע שבתקופה האחרונה חווית שינויים מבחינת מערכות היחסים הקרובות אלייך, שומעים ממילותייך עד כמה זה לא היה פשוט לך..
יחד עם זאת, בחרת לשתף ולפעול בכדי למצוא לך מישהו שירצה להכירך ולהכיל אותך בדיוק כמו שמגיע לך.. מאוד לא ברור מאליו וכנראה שגם מעיד הרבה עליך.
יקרה, קראתי בשקיקה כל מילה והרגשתי כמה חשוב לך שיראו ויקבלו אותך ורציתי להציע לך בנוסף גם להשתמש בסיוע שלנו, עמותת סה"ר.
עמותת סה"ר הינה עמותת סיוע והקשבה ברשת, בסה"ר תוכלי למצוא מקום מכיל ועוטף לכל אשר חש ליבך. תוכלי לשתף ולפרוק על התקופה האחרונה, על הרגשות שעולים בעקבותיה ואולי אפילו על השאיפות לעתיד.
כמובן שהסיוע נעשה בצורה דיסקרטית ויחד עם מתנדב מנוסה ולא שיפוטי מהעמותה שמחכה לשמוע רק אותך ואת ליבך.
-אציין שהסיוע נעשה בצ'אט והוא כאמור אנונימי !
מחכים לך לחיבוק וירטואלי חם =)
מתנדב סה"ר.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
כן אבל הם החברות היחידות שלי ולא בא לי להרגיש לבד
כן אבל הם החברות היחידות שלי ולא בא לי להרגיש לבד
אנונימית
אין בעיה להיות מוזר :)
בסופו של דבר כולנו כאלה, בטוח שעם האנשים הנכונים את תרגישי טוב
בסופו של דבר כולנו כאלה, בטוח שעם האנשים הנכונים את תרגישי טוב
אין רע בלהיות מוזר
בכל מקרה, נשמע כאילו חברות שלך לא שמות עלייך פס יותר מדי
הייתי מעיף אותם מהחיים שלי.
בכל מקרה, נשמע כאילו חברות שלך לא שמות עלייך פס יותר מדי
הייתי מעיף אותם מהחיים שלי.
באותו הנושא: