7 תשובות
את החברה הכי טובה של עצמך, תמשיכי בשלך ותהיי שמחה או שתאזרי אומץ ותפני לאנשים חדשים
שואל השאלה:
באמת שאני משתדלת, פשוט קשה להיות שמחה ברגעים האלה..
אנונימית
תכילי את הרגשות שלך הכול בסדר! זה נורמלי להרגיש איך שאת מרגישה אבל תמיד תישארי בידיעה שדברים ישתפרו עם הזמן גם אם את לא רואה את זה קורה בראש שלך ברגע זה.
תנסי למצוא חברות מחוץ לבית ספר
תפרגני תמיד לכולם והם ירגישו שהם רוצים להיות חברים שלך בטוח
שואל השאלה:
^ אני לגמרי מסכימה ואני מנסה לעשות את זה אבל יש בכיתה חבורה ענקית ומגובשת של בנות וממשש קשה לנסות להיקשר אליהן. הן לא סופרות אף אחת מאיתנו
אנונימית
אז אל, פשוט תהיי עם עצמך
שואל השאלה:
תודה לכולםם
אני מעריכה את זה 3>
אנונימית