14 תשובות
אותו הבחור ?
שואל השאלה:
^ לא
^ לא
אנונימית
בני זiנiת
מסכנה בואי לפרטי שלי דחוף לספרי לי הכולל
מסכנה בואי לפרטי שלי דחוף לספרי לי הכולל
שואל השאלה:
אין לי כוח אבל תודה
אין לי כוח אבל תודה
אנונימית
תקשיבי אני מבינה שקשה לך אבל לפעמים זה מזה עוזר עם מדברים על זה
מסכי לי עברתי דברים קשים
מסכי לי עברתי דברים קשים
סמכי
שואל השאלה:
דיברתי על זה עם חברה שלי
אחרי כל פעם אני מדברת איתה
אבל תודה
דיברתי על זה עם חברה שלי
אחרי כל פעם אני מדברת איתה
אבל תודה
אנונימית
סבבה
עם תרגישי צורך מתישהו הדלת שלי תמיד פתוחה בשבילך
עם תרגישי צורך מתישהו הדלת שלי תמיד פתוחה בשבילך
תעברי לנשים
שואל השאלה:
לא רוצה זוגיות בכלל
לא רוצה זוגיות בכלל
אנונימית
תיהי בזוגוית עם מישהו ששומר נגיעה
אני חושב שכדאי שנעבור לפרטי אני טוב ביעוץ בקטעים כאלה.
את צריכה למצוא בחור טוב שהוא גוד גיי כזה.
אני ממליץ לך לבקש מחברות שמכירות אותך להכיר לך מישהו.
כל הבחורים האלה הם פלוס מינוס מאותו המקום? נגיד אותה שכבת אוכלוסיה או גדלו באזור דומה. הקטע זה למצוא מכנה משותף שכדאי להיזהר ממנו.
את יודעת למה הם בגדו בך? זה די חשוב. בחור טוב לא אבגוד בך אבל הוא יכול להיפרד... אני לא אומר שאת לא בסדר אבל אולי יש איזה נקודות לשיפור אצלם. תמיד צריך לשאול להשתפר.
את צריכה למצוא בחור טוב שהוא גוד גיי כזה.
אני ממליץ לך לבקש מחברות שמכירות אותך להכיר לך מישהו.
כל הבחורים האלה הם פלוס מינוס מאותו המקום? נגיד אותה שכבת אוכלוסיה או גדלו באזור דומה. הקטע זה למצוא מכנה משותף שכדאי להיזהר ממנו.
את יודעת למה הם בגדו בך? זה די חשוב. בחור טוב לא אבגוד בך אבל הוא יכול להיפרד... אני לא אומר שאת לא בסדר אבל אולי יש איזה נקודות לשיפור אצלם. תמיד צריך לשאול להשתפר.
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה הם בגדו כי אם הייתי מדברת איתם אחר כך הייתי חוזרת אליהם
ולא בדיוק אותו אזור כאילו יחסית קרוב אבל לא ממש
אני לא יודעת למה הם בגדו כי אם הייתי מדברת איתם אחר כך הייתי חוזרת אליהם
ולא בדיוק אותו אזור כאילו יחסית קרוב אבל לא ממש
אנונימית
תכירי אנשים דרך חברות שאת סומכת עליהם
ואולי כדאי שתנסי באזור אחר... אולי ריכוז הערסים שם גבוה... פשוט תחפשי מישהו שנראה חמוד.
ואולי כדאי שתנסי באזור אחר... אולי ריכוז הערסים שם גבוה... פשוט תחפשי מישהו שנראה חמוד.
באותו הנושא: