14 תשובות
ממש מבינה אותך כבל רק תזכרי שפשוט מזל שזה קרה כי זה רק לימד אןתך עם מי להיות ועל מי לסמוך ועל מי לא מה שקרה איתו רק גרם לך לפתוח את העיניים ולראות כמה את שווה וכמה שאת לא צריכה להיות איתו ועם אנשים כמוהו תקחי את זה למקום כזה שאת בונה את עצמך ושמה את עצמך במקום יותר טוב שמגיע לך עותר הערכה בו
תתני לעצמך את המקום הזה אני בטוחה שאת מדהימה וחזקה ואל תתני לדפוק הזה להוריד אותך את פי אלף יותר רמות מעליו
תתני לעצמך את המקום הזה אני בטוחה שאת מדהימה וחזקה ואל תתני לדפוק הזה להוריד אותך את פי אלף יותר רמות מעליו
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונאת ואוהבת אותו בו זמנית אני לא מבינה אם זה בכלל אפשרי
אני שונאת ואוהבת אותו בו זמנית אני לא מבינה אם זה בכלל אפשרי
אנונימית
אין מה לעשות,
את תקומי כל יום ותרגישי את הלב כואב
עד שיום אחד תקומי וכבר לא יהיה לך אכפת..
את תתקדמי הלאה.
מקווה שיעבור לך מהר(:
את תקומי כל יום ותרגישי את הלב כואב
עד שיום אחד תקומי וכבר לא יהיה לך אכפת..
את תתקדמי הלאה.
מקווה שיעבור לך מהר(:
אפשרי לגמרי. זה בסדר להרגיש ככה אבל תנסי להשתחרר ממנו ולעשות דברים אחרים שאת מרגישה בהם שאת יותר מפתחת את עצמך אל תשארי במקום הזה של למה הןא בגד בי תגידי וואלה הוא בגד בי הוא יצא חתיכת מסכן אני קמה ויוצאת מהמקום הזה חזקה כי אני יודעת שהוא לא שווה אותי כאילו באמת אני מה זה מבינה אותך זה חרא ברמות אבל עדיף לא לבזבז תזמן על זה
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא מפסיקה לעבור הלאה
אני נזכרת בכל הרגעים שלנו
אני לא משחררת את הטי שירט שלו
אני מסתכלת על כל התמונות שלנו
הבעיה שאני לא מפסיקה לעבור הלאה
אני נזכרת בכל הרגעים שלנו
אני לא משחררת את הטי שירט שלו
אני מסתכלת על כל התמונות שלנו
אנונימית
חדר הכושר מחכה לך
עכשיו ברצינות רגע, זה לוקח זמן אבל את חייבת להמשיך הלאה. אני אומר את זה אבל סתם שתדעי האקסית שלי בגדה בי, עבר יותר משנה ועדיין לא מצליח להמשיך הלאה.
שואל השאלה:
^ לי ייקח אפילו יותר משנה
^ לי ייקח אפילו יותר משנה
אנונימית
אם תבואי בגישה כזאת כנראה שכן. תנסי לחפש את עצמך, להבין מה את צריכה כרגע. להישאר בדיכאון לא יעזור. אני אמנם לא בזוגיות אבל הצלחתי להגיע למצב שאני מוצא אושר בלהיות לבד עם עצמי, משהו שלא הרגשתי אף פעם.
שואל השאלה:
בלי שום קשר לגישה זה יקרה
כי אני עדיין מאוהבת בו
למרות מה שהוא עדה
אני לא יודעת להסביר למה אני אוהבת אותו
אין לזה סיבה אבל זה קורה
בתקופה שהוא עוד ביקש סליחה אני ככ התאפקתי לא לסלוח לו
בלי שום קשר לגישה זה יקרה
כי אני עדיין מאוהבת בו
למרות מה שהוא עדה
אני לא יודעת להסביר למה אני אוהבת אותו
אין לזה סיבה אבל זה קורה
בתקופה שהוא עוד ביקש סליחה אני ככ התאפקתי לא לסלוח לו
אנונימית
זה לגיטימי שאת אוהבת אותו. את עדיין צריכה להמשיך הלאה. מי שבגד פעם אחת יש לו סיכוי גבוה שהוא יבגוד שוב. בסוף יעבור לך ממנו ותהיי פנויה למערכת יחסים שוב, ככה אני מאמין ומקווה.
שואל השאלה:
כני יודעת שאני צריכה אבל אני לא מצליחה..
כני יודעת שאני צריכה אבל אני לא מצליחה..
אנונימית
זה לוקח זמן אין מה לעשות
שואל השאלה:
אני רוצה להפסיק להיות מאוהבת בו
אני רוצה להפסיק להיות מאוהבת בו
אנונימית