10 תשובות
כלום זה בעיה שלהם
בך הכל בסדר. זה הם דפוקים.
אין בך שום דבר לא בסדר, יכול להיות שכדאי לך לנסות להתחיל לצאת אם אנשים שבדרך כלל לא היית יוצאת איתם לראות אם זה משנה משהו..
אם את צריכה מישהי לדבר איתה או משהו, אני תמיד פהה
שואל השאלה:
^^ איך לשנות
אנונימית
מה הטעם שלך בבנים?
שואל השאלה:
^מישהו שמכבד
וחשוב לי שיהיה נאמן אבל אני חושבת שהם נטמנים ואז לא
אנונימית
^^^ אז זה לא אשמתך תעברי הלאה
בגדו בך 4 פעמים ביום אחד? וואו זה הרבה. זאת פעם ראשונה שהם בגדו או שהם בגדו בעבר ועכשיו שוב?
שואל השאלה:
לא ביום בכללי
אנונימית