התחברות
הרשמה
כל פעם שיש חג אני פשוט בחדר שלי בדיכאון כי אין לי חברים, אני היחיד?
25 בספטמבר 2023, 02:24
דיכאון
מצב רוח
בכי
בדידות
עצב
3 תשובות
אתה אף פעם לא היחיד יש עוד אנשים שסובלים מדיכאון ואל תתבייש לשתף מישהו אני הייתי ממליץ לך על פסיכולוג
א
אנונימי1234727
לא היחיד, רוב אוכלוסיית סטיפס ככה
לא
באותו הנושא:
האם אני היחיד חןשב שאנשים עצובים/בדיכאון הם אנשים לא חכמים/בעל מנת משכל נמוכה
אני היחיד שפשוט בא לו לפעמים פשוט ללכת לעזוב הכול ולטייל?
אני בדיכאון וחיית מחמד זה הדבר היחיד שיעזור לי...(המשך בתיאור)
אני בדיכאון עמוק אין לי חברים וחברות אין לי משפחה אני בודדה פשוט ועצוב ליי
אני היחיד שבוכה במיטה בחדר כי אין לי חברים, ליטרלי 0, ומקנא בכל מי שיוצא היום?
אין לי חברים החבר היחיד שלי זה אח שלי לכם יש הרבה חברים אמיתיים?
אני בדיכאון וממש דיספורי והחבר היחיד שלי לא עונה לי להודעות... איך להרגיש יותר טוב?
עד כמה זה מביך שחבר שלי יראה שיש לי מיטת יחיד בחדר?
אני מרגישה שאין לי זמן לארנב שלי וכולם לוחצים עליי למסור אותו והוא החבר היחיד שלי ואני מרגישה ממש בדיכאון
אנשים שנכנסים לדיכאון מלשמוע סיפור בנוגע לשואה הם מפונקים אני היחיד שחושב ככה?
אני היחיד שהייתי בדיכאון לא לפני הרבה זמן בתקופה הזאת?