10 תשובות
גם אני ):
שואל השאלה:
בסדר את בת 14 החיים עוד לפנייך
אני בו 21 ואין לי חבר אחד!! אחד!!
אנונימי
אולי תנסה להכיר אנשים?
גם אני.
אני כמעט בת 17, שזה גיל שאני צריכה לצבור חוויות ובמקום זה אני יושבת בבית, בדיכאון עמוק ומרגישה שאף אחד לא באמת אוהב אותי.
אני לא מכירה אותך, אבל מבטיחה שהכל יהיה טוב... אפילו תנסה לצאת עכשיו למסיבה אני בטוחה שתצליח להכיר :)
אנונימית
אין אפילו חברה אחת ובחיים לא הייתה לי (גם לא תהיה)
זה לא קשור לזה שאני בת 14..
אני יודעת שזה קשה, מתסכל ובודד.
שואל השאלה:
ניסיתי
לא מעוניינים להכיר אותי, אני מכוער וכולם צוחקים עליי
אנונימי
גם אני במצב דומה תכיר אנשים חדשים הכי טוב
לא הכל קשור למראה יש אנשים שישמחו להכיר אותך בטוח ואני בטוחה שזה לא נכון
אני גם לבד בלי חברות, אבל אני לא בוכה, אני מנצלת את הזמן שלי, למה לי לבכות על זה שאין לי חברים? בסוף יוצא שהן נהנות ואני עצובה, אז כבר עדיף לי לעשות דברים שאני אוהבת מאשר לבכות
יקירי,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.