9 תשובות
אני סוג של
יש לי דיכאון אבל דיי "החלמתי" ממנו בשנה האחרונה
ואז סבתא שלי מתה וזה עשה לי רע לכמה ימים
אבל זה דיי עבר
יש לי דיכאון אבל דיי "החלמתי" ממנו בשנה האחרונה
ואז סבתא שלי מתה וזה עשה לי רע לכמה ימים
אבל זה דיי עבר
כן אני
אבחון
אנונימי
דיכאון זה לא משהו שעובר ככ מהר לך סתם היה עצב בחיים זה לא קשור לדיכאון . יש הבדל
שואל השאלה:
אז למה אני בכיתי כל היום וכל הלילה במשך שבוע שבועיים
אז למה אני בכיתי כל היום וכל הלילה במשך שבוע שבועיים
אנונימי
כי עבר עלייך משהו אבל זה לא דיכאון
לא רק אתה, אבל זה עובר
אנונימי
אני מרגישה בדיכאון אבל לא יודעת אם זה באמת דיכאון או שזה סתם עצבות
איך אפשר לדעת אם אתה בדיכאון?
באותו הנושא: