2 תשובות
אני לא חושב שאתה עןשה משהו לא נכון, אבל חשבת על לנסות להיות פחות המצחיק ויותר לדבר איתם ברצינות ומהלב? כי הבחור המצחיק יש תמיד, אבל תנסה להיות יותר חבר ולדבר איתם על דברים ופחות הליצן
שואל השאלה:
זה לא שאני תמיד המצחיק לפעמים אני גם ממש רציני כמו כולם אבל בהתחלה חשבתי שזו תחושה ואחרי כמה זמן הבנתי שזה אמיתי שהם כולם עם כולם ואני קצת בחוץ כזה
זה לא שאני תמיד המצחיק לפעמים אני גם ממש רציני כמו כולם אבל בהתחלה חשבתי שזו תחושה ואחרי כמה זמן הבנתי שזה אמיתי שהם כולם עם כולם ואני קצת בחוץ כזה
באותו הנושא: