6 תשובות
לא יודע ראיתי כל מני בדיקות על אלפא והחלבון שלהם לא מורכב במלואו ממי גבינה ומשהו איתו מוזר, הוא נחשב low cost כאילו זול אבל פחות איכותי
כן myprotein ממש טוב גם יש להם חטיפים אשכרה טעימים
myprotein יש מיליון טעמים, אני אישית קניתי בלי טעם אבל אפשר לקנות את ה variety pack וזה מלא טעמים שונים
דבר ראשון, לא משנה מתי תאכלי את החלבון אחרי אימון או לפני אימון העיקר שתגיעי לכמות יומית מספיקה.
דבר שני אפשר להאכול המון דברים אחרים מלאים בחלבון.
טונה
קוטג
ביצים
בשר
אם יש לך איך לאכול דברים כאלה לא חייב אבקת חלבון.
אבקת חלבון זה תוסף למי שלא מצליח להגיע לכמות חלבון שהוא צריך באותו יום
דבר שני אפשר להאכול המון דברים אחרים מלאים בחלבון.
טונה
קוטג
ביצים
בשר
אם יש לך איך לאכול דברים כאלה לא חייב אבקת חלבון.
אבקת חלבון זה תוסף למי שלא מצליח להגיע לכמות חלבון שהוא צריך באותו יום
אני אישית שונאת אבקות חלבון וכאלה ויותר משתמשת בהם למתכונים עם כמות גבוהה של חלבון
אם את רוצה שייק יש את האלה של יטבתה שהם 140 קלוריות ו25 דרם חלבון שזה שווה ברמות ןגם טעים (הטעם של הקפה קר הכי טעים)
אם את רוצה שייק יש את האלה של יטבתה שהם 140 קלוריות ו25 דרם חלבון שזה שווה ברמות ןגם טעים (הטעם של הקפה קר הכי טעים)
לא אלפא, זה חלבון כזה גרוע באמת. אני אישית מזמין מ myprotein
באותו הנושא: