8 תשובות
הם נחים בחג כנראה.
מקווה שינוחו ולא יקומו
מקווה שינוחו ולא יקומו
שיעלמו לא סובל אותם
הם פה כפרה עליהם, ממיינים שאלות ומוחקים ומדווחים למשטרה על מי שזקוק לעזרה. הם נוכחים כאן בשקט בשקט ונותנים עבודה. ואיזה מזל שהם פה!
^ מלאכים קטנים שנפלו מהשמיים
אנונימי
אולי שדים שבאו מהשאול
שואל השאלה:
^נכון צודק
^נכון צודק
אנונימית
לא שואלים שאלה כזו זה כמו לשאול את המורה אם היא בודקת שיעורי בית זה להעיר את המתים
לא יודע אבל נקווה שלא יחזרו
באותו הנושא: