3 תשובות
הם לא נעלמו הם מוחקים שאלות ומורידים לאנשים נקודות אמינות על כלום עדין
שואל השאלה:
אני מרגישה מאז שהרשו לנו לעשות ספאמים בפורים אין כבר תחזוקה באתר
אם אני מחפשת תמונה לשאלה רוב הסיכויים שהתמונה תהיה אפורה או שזה לא ימצא את התמונה למרות שזה לא משהו סוטה או משהו מסובך
לדוגמה כתבתי בחיפוש תמונה לשאלה סגול וזה לא מצא לי..
אני מרגישה מאז שהרשו לנו לעשות ספאמים בפורים אין כבר תחזוקה באתר
אם אני מחפשת תמונה לשאלה רוב הסיכויים שהתמונה תהיה אפורה או שזה לא ימצא את התמונה למרות שזה לא משהו סוטה או משהו מסובך
לדוגמה כתבתי בחיפוש תמונה לשאלה סגול וזה לא מצא לי..
^^למה נעמה עפה?
אנונימית
באותו הנושא: