9 תשובות
2 בלילה הם הלכו לישון
גם הם ישנים / נחים לפעמים
לא כל לילה יש פה נאמנים
שואל השאלה:
גם בבוקר ישנים אלה
אנונימית
שואל השאלה:
כבר כמה ימים אין אותם לא קשור לילה
אנונימית
אני פה לא קרה כלום
^^ איזה נעלמו כמה ימים? היום מחקו לי תשובה
שואל השאלה:
לנאמנה אני מעריכה תודה רבה❤❤❤
אנונימית
אני מסכים איתך. לאחרונה, אני נתקל בהרבה עבירות על החוקים. אני מדווח עליהן, אבל אף אחד לא טורח למחוק את זה. ועוד מילא אם אלו היו עבירות כמו תשובות שלא קשורות לשאלה, שאלות חסרות מהות, תשובות לועגות וציניות, התבטאות בוטה וגסה, וכן הלאה. אבל הבעיה שאלו לא עבירות סתמיות, אלו עבירות קיצוניות. הצעות מיניות, ספאמים שמדאיגים משתמשים, הומופוביה ברמה של לקרוא לרצח של הומואים (ספציפית הומופוביה. האמת שאני לא נתקלתי בגזענות או שוביניזם), עלבונות וקללות על ימין ועל שמאל. זה המעט שאני נתקלתי בו בימים האחרונים. וזה מה שקורה באתר בלי נאמנים, באתר שאין בו פיקוח כמו שצריך, מה שקורה זה שכל הזוהמה נשארת באתר. והאמת? אני שמח שמישהו שם לב לזה, ושסוף סוף אנשים מבינים עד כמה הנאמנים עוזרים לסטיפס, ושהוא פשוט נהרס בלי נאמנים.

זהו, פרקתי.
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי, עם כמה שלפעמים זה מרגיז, מה היינו עושים בלי הנאמנים? באמת שתודה להם בעיקר שזה התנדבות
אנונימית