8 תשובות
גם אני עשיתי כל כך הרבה קללות ודברים מטומטמים וףשוט לא מחקו לי בכלל
אנונימי
פחות פעילות מצידםן.

אבל תפסיק לעשות את זה, אתה הורס את האתר
פאקינג כן
אנונימי
שואל השאלה:
וואו אם הם התעייפו כבר זה באמת עצוב
אנונימי
העיקר כשאני שאלתי שאלה, מחקו לי אחרי 2-3 שניות.
אני מניחה שיש להם סדר יום משלהם ושהם כנראה עמוסים בשגרה. מעבר לזה חשוב לדווח על טרולים ואנשים שמרשים לעצמם לדבר באופן לא מכבד. בעיקר כדי להשאיר את סטיפס במקום מכובד וראוי - זאת לא שכונה!
כן אמלה כבר לא מוחקים תגובות, האמת שישאר ככה
ממש נעלמו, כל יום נמחקים לי דברים חדשים על ליטרלי כלום.