5 תשובות
גדלת בבית מרוקאי? אלה החיים צריך לשרוד עם זה עד שנמות
אנונימי
כן אני יכול קרה לי עד שהבנתי שדי זה מוגזם צריך לעצור
אם את אוכלת חטיף תשימי סוגר או בשקית ואם נשאר עוד אוכל ואת לא רוצה לזרוק תשימי במקרר, אל תגרמי לך לסבול מהאוכל, חבל.
פשוט תשימי פחות בצלחת
שימי לך קצת בצלחת
אם את מרגישה עוד רעבה שימי לך עוד