5 תשובות
חחח מה
כן אבל כל אחד והדעות שלו למשל את לא יכולה לריב עם מישהו אם אלוהים קיים או לא כי לא משנה מה הסיבות שלו זה בחירה שלו
מזדהה איתך,
יש לי חברה שטוענת שהיא מזל דגים והיא בכלל דלי והיא כל הזמן אומרת סתמי אני דגים, אני דגים,לא באלי לשמוע ממך עוד כלום,
והיא דליי זה מעצבןן
אנונימית
שואל השאלה:
לא דעותת ליטרלי עובדןתת אוקיי?
אנונימית
מזדהה בטירוף, אנשים מהסוג שהצגת מביאים אותי לעצבים!! להמשיך בכוח לנסות להוכיח שהם צודקים למרות שכבר הוכיחו להם שהם טועים. אנשים שחושבים שאם הם טועים אז זה מוריד מהכבוד שלהם, להפך זה רק מוציא אותם מטומטמים כשהם בכוח מנסים לצאת צודקים.