17 תשובות
היא בסדר גמור לדעתי.
את לא בסדר שאת לא מעירה אותה לפעמים
אנונימי
כנראה קרה משהו בבית שהשפיע עליה בהתנהגות
שואל השאלה:
כן? זה בסדר שמאשימים אותי בכל דבר? ועוד משו, היא כל הזמן מבקשת ממני שאני אשלח לה את כל השיעורים כי היא מתעצלת ללמוד והיא לא יודעת כלום ואז שולחת למורה בכתב שלי.
אנונימית
כנראה שהיא עוברת משהו. תדברי איתה תנסי להבין מה גורם לה להיות ככה, עד שלא תדעי מה גורם לבן אדם להתנהג ככה אין לך זכות לשפוט.
^^^ אם את לא שולחת, את לא חברה אמיתית
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת את כל המצב בבית שלה (השאירה את הזום עם מיקרופון פתוח ושמעתי הכל) אבל לדעתי זה עדיין לא מצדיק את זה. היא במצב הזה כבר כמה שנים.
אנונימית
אני לא מזדהה כי זה לא קרה לי אבל יכול להיות משהו עובר עליה והיא מוציאה את זה עלייך אז תבדקי שהיא בסדר ואם הכל בסדר תדברי איתה ותסבירי לה שזה לא נעים מה שהיא עושה ואם היא ממשיכה ככה את אפילו יכולה לנתק איתה קשר כי ככה לא מתנהגים
שואל השאלה:
^^ אני כן שולחת אבל כבר נמאס לי ואני מפחדת שהמורה תשאל אותי למה יש כפילויות בשיעורים משני ילדות שונות
אנונימית
זה שהיא במצב הזה כמה שנים לא אומר שהיא לא סובלת עדיין. יכול להיות שהשנה הביאה אותה פשוט למשבר פיזי, תנסי בכל זאת לדבר איתה למרות שזה לא פשוט ולא כיף שכל הזמן מאשימים אותך.. אני בטוחה שהיא צריכה את התמיכה הזאת
שואל השאלה:
^^ מסכימה, מנסה לנתק קשר בלי לפגוע אבל לא יודעת איך...
אנונימית
אז תפסיקי לעזור לה לאיזה שבוע ואז היא בטח תשאל למה ותסבירי לה ואולי היא תבין ותתחיל לעשות משהו ואם לא והיא מחליטה לריב איתך אז תנתקי איתה קשר כי סבבה גם אני עברתי משברים בקורונה ואפילו מאוד קשיח אבל זה לא נותן לאף אחד זכות להתנהג לאחרים בצורה שהיא מתנהגת
שואל השאלה:
המצב זה שההורים שלה התגרשו אבל זה היה כשהיא הייתה בת שנתיים והיא גרה עם אבא שלה שאותו היא אוהבת אבל את אמא שלה היא ממד לא אוהבת ולא מסכימה להיות אצלה והיא גם לא מחוייבת להיות אצלה, בכללי זה לא אמור להיות קשורר
אנונימית
היא בסדר תנסי לדבר איתה לראות מה קורה איתה כי התקופה הזאת של הקורונה איבדה לכולם את השכל אולי היא בדיכאון
זה לא קשור הם התגרשו מזמן זה סתם תירוץ עלוב ההורים שלי גרושים מגיל ארבע וזה לא משפיע לי בשום דרך על החיים
שואל השאלה:
^^^ מסכימה לגמרי, אני במשבר הרבה יותר קשה משלה (לדעתי) ואני פשוט לא מספרת לה עליו גם כי היא כל הזמן מדברת על עצמה ולא נותנת לי להשחיל מילה וגם כי היא אף פעם לא שמרה סוד אחד שלי אז לא ממש סומכת עליה בעניין הזה
אנונימית
אז אם זה גורם לך לבעיות תפסיקי עם זה את לא ההורים שלה בשביל לעזור לה בהכל מילא לעזור בשיעורים ולהרים בבוקר את זה אני מבקשת גם מחברות שלי אבל יש גבול עד שזה מגיע לבקש ממך לעשות הכל ואחרי זה להאשים אותך על זה אני אומרת תפסיקי עם הכל ותגידי שקשה לך עם זה והתגובה שלה תראה לך אם את צריכה קשר איתה או לא
שואל השאלה:
ולראשונ\ה ששלח\ה פה. דבר ראשון אני ממש לא מסכימה איתך ודבר שני אני מתקשרת אליה כל בוקר פשוט הילדה לא שומעת את הצלצול שלה ואז לא מתעוררת גם אם אני מתקשרת 100 פעם
אנונימית