3 תשובות
עדיף שלא יהיה קבוצות פה....
כן. חייב
בוא נעשה הפגנה לנאמנים
באמת שכן.. לפעמים אני עושה את זה עם אנשים בתוך שאלה סתמית שפשוט יצא ואנחנו מתווכחים על נושא בתוך נושא של השאלה או סתם דנים על נושאים שהם..
זה היה יכול להיות הרבה יותר מספק.