8 תשובות
יש לו פלוסים וגם מינוסים כמו כל דבר בחיים האלה.
אני חושבת שזה אתר טוב, אבל יש בו גם הרבה דברים לא טובים בכלל
שואל השאלה:
אף פעם לא ראיתי אתר כזה נגיש בשביל כל דבר
אף פעם לא ראיתי אתר כזה נגיש בשביל כל דבר
שואל השאלה:
שולי וגולי
את צודקת אבל אני עדיין ממש אוהבת אותו
שולי וגולי
את צודקת אבל אני עדיין ממש אוהבת אותו
הוא נחמד לא הייתי מגזים
בעיקר כיף להטריל או לענות תשובות מאוד ציניות
בעיקר כיף להטריל או לענות תשובות מאוד ציניות
אוקי
בזכותי
לא הכי טוב אבל אחד הטובים אפילו שיש פה אנשים שבא לך לענות אותם
באותו הנושא: