7 תשובות
שואל השאלה:
אז תנסה לחזור לאקסית אפ אתה מתגעגע
אז תנסה לחזור לאקסית אפ אתה מתגעגע
אנונימית
לחזור לאקסית זה לא אופציה
שואל השאלה:
למה לא אופציה?
אם יש רגשות אז מה הבעיה?
למה לא אופציה?
אם יש רגשות אז מה הבעיה?
אנונימית
"תמימות נכנסה לצ'אט"
כל כך כן
כן
באותו הנושא: