7 תשובות
שואל השאלה:
אז תנסה לחזור לאקסית אפ אתה מתגעגע
אנונימית
לחזור לאקסית זה לא אופציה
_m
שואל השאלה:
למה לא אופציה?
אם יש רגשות אז מה הבעיה?
אנונימית
"תמימות נכנסה לצ'אט"
_m
כל כך כן
כן
_m