4 תשובות
תכתבי לה את כל מה שאת חושבת ותגידי לה שאת רוצה להשלים איתה ושהקשר שלכן חשוב לך
שואל השאלה:
כתבתי לה היא מסננת אותי
אנונימית
שואל השאלה:
היא מסננת אותי ולא עונה להודעת לא לטלפונים לא כלום
אנונימית
תתני לה זמן, אני לדוגמה רבתי עם חברה שלי ולא חזרנו גם בגלל שהיא לא הפסיקה להתנצל בכל זמן אפשרי.. השלמתי איתה אבל זה לא היה אותו דבר..
תתנהגי איתה בטבעיות, וחופשי ואז תתנצלי..