16 תשובות
כי הם אוהבים
מי אמר שבנות שונאות שפם לקראש שלי יש שפם
כי הם אוהבים את איך שזה נראה ורובם לא משאירים כי הם מנסים להרשים מישהי
כי למי אכפת ממה בנות רוצות זה החיים שלנו
אנונימי
כי אין סיבה שבנים יעשו מה שבנות מעדיפות ולהפך.. כל אחד והעדפות שלו, לא צריך לשנות דברים בעצמינו בשביל הצד השני.
כי הם לא חייבים לעשות כל מה שבנות רוצות
מה שפם זה יפה רצח לבנים גם קצת זקן כזה
שואל השאלה:
כל מי ששאלתי אמרה שהיא לא אוהבת שפם
כל מי ששאלתי אמרה שהיא לא אוהבת שפם
אנונימי
שפם זה באמת יפה רצח אבל גם תלוי איזה
נגיד יש תשפם הזה של הצרפתים האלה שזה יוצא משני הצדדים זה אני לא אוהבת אבל שפם רגיל כזה עם קצת זקן למטה זה וואו זה גם נראה גברי כזה הרבה יותר יפה מחלק
בייביפייס נראה קצת יותר של נער בן 13
שפם וקצת זקן זה מושך לדעתי זה יפה רצח נראה הרבה יותר גברי אבל זה גם תלוי בצורה
שפם וקצת זקן זה מושך לדעתי זה יפה רצח נראה הרבה יותר גברי אבל זה גם תלוי בצורה
מחווה לצייר האוסטרי
שואל השאלה:
זה כמו שתעשה סקר אחי זה בדיוק אותו הדבר אם הרוב אומרות שלא כנראה שגם רוב הבנות בעולם יגידו שלא
זה כמו שתעשה סקר אחי זה בדיוק אותו הדבר אם הרוב אומרות שלא כנראה שגם רוב הבנות בעולם יגידו שלא
אנונימי
שואל השאלה:
יודע מה תעשה עכשיו שאלה אנונימית בסטיפס ותשאל בנות אם הן אוהבות בנים עם שפם ונראה מה יענו לך, זורם?
יודע מה תעשה עכשיו שאלה אנונימית בסטיפס ותשאל בנות אם הן אוהבות בנים עם שפם ונראה מה יענו לך, זורם?
אנונימי
כי זה מה שנוח להם
כי כל הזין שלי מה בנות חושבות אולי
באותו הנושא: