14 תשובות
אופי והתנהגות תלויים בבן אדם ולא במגדר שלם
די להכליל
די להכליל
שואל השאלה:
לרוב זה ככה מה נעשה.
לרוב זה ככה מה נעשה.
אנונימית
^לא. זה ממש לא נכון
איזה שטויות את אומרת כזאת פיק מי איכ לכי לבנים יש לי מלא דברים להגיד על זה וואו אבל לא יגיד כי הנאמנים ימחקו
^^^ממש לא. זה לא קשור למגדר או למין. וזה שאת חושבת משהו מההכרות שלך לא אומר שהוא נכון בכללי
כי את פשוט כזו חלק מהבויז
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת כזו...אני דווקא אחלה עם בנות בנות תמיד מתחברות אלי ובכל זאת אני רואה שבנים יותר טובים ונחמדים
אני באמת כזו...אני דווקא אחלה עם בנות בנות תמיד מתחברות אלי ובכל זאת אני רואה שבנים יותר טובים ונחמדים
אנונימית
^וגברים נוטים יותר לאנוס ולהטריד מינית. זאת לא הוכחה, אין קשר בין הדברים האלה
^בדיוק :)
הן יותר ככה בין עצמן... אצל בנים זה פחות אגרסיבי אבל אני חושב שזה תלוי
סוג הדברים האלה זה דברים שיש רק בסדרות
כן בנות יותר נקמניות
אנונימית
לכול אחד יש יתרונות וחסרונות. אבל זה שגברים נחמדים יותר בטבעי פשוט לא נכון.
"אני כזאת שונה ומיוחדת ואני חלק מהמבנים ואני ככ קטנה ומגניבה אני ממש לא מבינה את הבנות הן ככ רעות אליי אני לגמרי מבינה את הבנים אני כמו אחות בשבילם"