14 תשובות
חחח אני מזרחית ותאמת שכל החברות שלי אשכנזיות וממש אין לי בעיה עם זה
אני לא מזרחית אני תימניה אבל אני לא מתה על האשכנזיות כי הן עפות על עצמן יותר מידי לפי ההכירות שלי עם אשכנזיות אני לא מכלילה בטוח יש הרבה שהן לא כאלה כנראה אבל אני לא מתה עליהן ככה או ככה
אנונימית
כל החברות שלי אשכנזיות על מה הדיבור, אני המזרחית היחידה שם. בדד.
כי הם לבנות
סתם צוחקת. כשצוחקים על אשכנזיות זה בצחוק רוב הפעמים כי הן נישרפות בשמש
מאיפה הבאת את זה
^אנונימית
"אני לא מזרחית אני תמניה". ומה זה תמניה?
מרוקאיות ושאר בנות עדות מדינות ערב שבצפון אפריקה לא יכולות להגיד שהן מזרחיות כי הן מדרום מערב לישראל וצפון יבשת המוצא. אבל תימן ממזרח לישראל
^#איןלירעיוןלשם
העקר אם צוחקים עליכם ישר תשאגו "גזענים" ושלל קללות על כל העולם ואשתו
לשאלה - לרוב זה מקנאה, שכן רב האשכנזיות חכמות יותר, עומדות יותר במודל היופי המערבי ומוצלחות יותר
"אני לא מזרחית אני תמניה". ומה זה תמניה?
מרוקאיות ושאר בנות עדות מדינות ערב שבצפון אפריקה לא יכולות להגיד שהן מזרחיות כי הן מדרום מערב לישראל וצפון יבשת המוצא. אבל תימן ממזרח לישראל
^#איןלירעיוןלשם
העקר אם צוחקים עליכם ישר תשאגו "גזענים" ושלל קללות על כל העולם ואשתו
לשאלה - לרוב זה מקנאה, שכן רב האשכנזיות חכמות יותר, עומדות יותר במודל היופי המערבי ומוצלחות יותר
מי שונא
אני אשכנזית
אני אשכנזית
^^דבר ראון מי שונא אשכנזיות דבר שני אין ערובה לכך שאשכנזיות יהיו יותר מוצלחות חכמות או יפות יותר ממזרחיות.
ובקשר לסטנדרט היופי המערבי מציעה לך לבדוק מי זכתה במיס יוניברס השנה.
כתבת את זה מתוך בורות ואני לא יודעת למה הוא שם לך פרח
ובקשר לסטנדרט היופי המערבי מציעה לך לבדוק מי זכתה במיס יוניברס השנה.
כתבת את זה מתוך בורות ואני לא יודעת למה הוא שם לך פרח
היא שמה פרח כי עניתי לה על השאלה וכנראה לא קופץ לה הפיוז אם עונים תשובה שלא לרוחה(בין אם הסכימה אתי ובין אם לא, כתבו פה תשובות מנוגדות לשלי שקבלו פרח), מה שאי אפשר כנראה להגיד עליך.
"רוסיות זונות, תחזרו לרוסיה", "חבל שהוא לא סים את העבודה שלו", "אשכנאציים למשרפות", "נשרפות בשמש", "לבנות פריוילגיות" חחח מי באמת שונא אשכנזיות מה חשבתי לעצמי???
בהחלט אין ערובה לכך שכל אשכנזיה תהיה יותר מוצלחת מכל ערביה שמתכחשת להיותה ערביה בגלל דת שונה. זה נכון. מה שלא נכון הוא שאין ערובה לכך שרב, לא כל, רב האשכנזיות ואשכנזיים באופן כללי יהיו יותר מוצלחים חכמים. כועסת על זה? תכעסי. אבל את לא יכולה להתכחש לכך שגם במגזר הציבורי וגם בפרטי רב האנשים המצליחים הם אשכנזיים. ראש ממשלה "מזרחי" אחד לא היה. נשיא היו 2 אחד בכלא השני ס"ת. הייטקיסטים, רופאים, מנהלים, בכירים בצבא, משפטנים, אקדמאיים, משוררים, נגנים ואמנים - בסוף רובם אשכנזיים, בודאי המוצלחים מביניהם - לרוב אשכנזיים.
יופי הוא ענין של טעם אבל המודל המערבי משפיע על הדעות של רובנו בענין הזה, בעקר על של בנות. גם מארגני תחרות מיס יוניברס הצבועים יודעים את זה אז הם מנסים לשנות לך את התפיסה הזאת בשנים האחרונות עם כל הליברליזם אז בוחרים כהות עור. בפועל מה שהתחרויות האלה מיצגות הוא החפצת נשים אומללה ומהולה בצביעות כאילו שלמארגנים באמת אכפת מנשים. לפי ספורים של נשים שהלכו להבחן לתחרויות האלה התיחסו אליהן בבחינה כאילו הן בסטודיו של סרט פורנו. לכי תבדקי מי תמיד נחשבים על פי רוב לשחקנים, דוגמנים, כוכבים וכו'... היותר יפים. רמז: יש להם עור לבן. זאת האמת אין מה להתכחש לזה
"רוסיות זונות, תחזרו לרוסיה", "חבל שהוא לא סים את העבודה שלו", "אשכנאציים למשרפות", "נשרפות בשמש", "לבנות פריוילגיות" חחח מי באמת שונא אשכנזיות מה חשבתי לעצמי???
בהחלט אין ערובה לכך שכל אשכנזיה תהיה יותר מוצלחת מכל ערביה שמתכחשת להיותה ערביה בגלל דת שונה. זה נכון. מה שלא נכון הוא שאין ערובה לכך שרב, לא כל, רב האשכנזיות ואשכנזיים באופן כללי יהיו יותר מוצלחים חכמים. כועסת על זה? תכעסי. אבל את לא יכולה להתכחש לכך שגם במגזר הציבורי וגם בפרטי רב האנשים המצליחים הם אשכנזיים. ראש ממשלה "מזרחי" אחד לא היה. נשיא היו 2 אחד בכלא השני ס"ת. הייטקיסטים, רופאים, מנהלים, בכירים בצבא, משפטנים, אקדמאיים, משוררים, נגנים ואמנים - בסוף רובם אשכנזיים, בודאי המוצלחים מביניהם - לרוב אשכנזיים.
יופי הוא ענין של טעם אבל המודל המערבי משפיע על הדעות של רובנו בענין הזה, בעקר על של בנות. גם מארגני תחרות מיס יוניברס הצבועים יודעים את זה אז הם מנסים לשנות לך את התפיסה הזאת בשנים האחרונות עם כל הליברליזם אז בוחרים כהות עור. בפועל מה שהתחרויות האלה מיצגות הוא החפצת נשים אומללה ומהולה בצביעות כאילו שלמארגנים באמת אכפת מנשים. לפי ספורים של נשים שהלכו להבחן לתחרויות האלה התיחסו אליהן בבחינה כאילו הן בסטודיו של סרט פורנו. לכי תבדקי מי תמיד נחשבים על פי רוב לשחקנים, דוגמנים, כוכבים וכו'... היותר יפים. רמז: יש להם עור לבן. זאת האמת אין מה להתכחש לזה
איך דעות קדומות אם מה שכתבתי הוא עובדות לאמיתן וממש לא קדומות אלא עכשיויות ורלונטיות יותר מתמיד - הרי הן מוכיחות שלא משנה כמה בכו פה על גזענות ואפליה בשנות ה-60 וה-70 בסוף אין קשר בכלל לחוסר ההצלחה של הערבים היהודים, שכן מזמן אין אפליה ודי מאז ומתמיד האנשים הכי גזענים היו ערבים יהודים(לא כולם, שלא תטעי בקריאה כמו שכבר עשית מקודם). וגם זאת לא דעה זו מסקנה מתבקשת לנוכח המצב הקים ואם תקראי לזה דעה קדומה לא ישתנה דבר. בסוף מי שמנהל כל דבר שזז במדינה יהיו על פי רוב אשכנזים לא משנה כמה תכניות והזדמנויות ינתנו לאוכלוסיות "מופלות". יש קצת "מזרחים" שבאותם מקומות כמו רוב האשכנזים, אבל הם מעוט.
"אני בהחלט לא תומכת במי שאומר דברים גזעניים כלפי אשכנזים"
"דבר ראשון מי שונא אשכנזיות"
את סותרת את עצמך. ממה את חושבת שגזענות נובעת? מאהבה ללא תנאים לצד שאליו מופנית הגזענות? גזענות כלפי אשכנזים נתפסת במרחב הצבורי כמצחיקה ולגיטימית ומופעל לחץ חברתי על אשכנזים לשתף עם זה פעולה המצב הולך ומתקרב לשיא השפל בכל הנושא הזה.
יהודי מרוקו הם רק חלק מקבוצה שמהוה בערך חצי מדינה של יהודים שהגרו מארצות ערב. וגם חלק נכר מהם בעלי גניטיקה ערבית, אלה שלא משפחותיהם מספרד או פורטוגל וקימו דורות של נשואין בתוך המשפחה. אבל גם שם קימת סבירות די גבוהה לאיזושהו שריד ערבי בגנטיקה כי הערבים שלטו בספרד ופורטוגל עד גרוש ספרד(שנגרם כי עד שהספרדים השתחררו מהשלטון הערבי הזר, הם לא רצו עוד עם זר בקרבם). בגלל זה לא מעט פורטוגליים וספרדים שחומי עור ועוד מאפינים ערביים. אבל נניח שאין גנטיקה ערבית ואפילו שאין תרבות ערבית(שזה בכלל נדיר לצערי, אבל יש). החתוך של אנשים כאלה מכלל המרוקאים הוא כל כך זניח אז רק תחשבי כמה הוא זניח לעומת כל מי שקורה לעצמו "מזרחי". ואם יש מרוקאי ללא גנטיקה ערבית(נעזוב את התרבות) שאין לו בעיה להקרא מזרחי אז הוא מחשיב את עצמו בלא מודע לערבי יהודי.
"מה זה אם לא הצגה של סטנדרט היופי המערבי?" אה... מה שכתבתי? זה נסיון לשנות את התפיסה של המושג מודל יופי כדי להראות ש-"כולן יפות". לא סתם כמעט כל אחד שרואה את הזוכות בתחרות מיס למינהן אומר "ראיתי יותר יפות".
ומתי אמרתי שרב המפורסמים בהירי עור? אמרתי שרב המפורסמים שנחשבים ליפים הם בהירי עור.
כראיה את יכולה לראות מגמה שגדלה בקצב מטאורי של בנות "מזרחיות" שמחליקות שיער וצובעות לצבע בהיר. זו הכרה ברורה שהן חושבות גם אם באופן לא מודע שמראה אירופי יותר יפה ומה שהן יכולות לשנות בעצמן למראה הזה(שיער) - הן משנות.
עובדה-דעה, הבנת הנקרא - שלום שעור שפה כתה ב'
"אני בהחלט לא תומכת במי שאומר דברים גזעניים כלפי אשכנזים"
"דבר ראשון מי שונא אשכנזיות"
את סותרת את עצמך. ממה את חושבת שגזענות נובעת? מאהבה ללא תנאים לצד שאליו מופנית הגזענות? גזענות כלפי אשכנזים נתפסת במרחב הצבורי כמצחיקה ולגיטימית ומופעל לחץ חברתי על אשכנזים לשתף עם זה פעולה המצב הולך ומתקרב לשיא השפל בכל הנושא הזה.
יהודי מרוקו הם רק חלק מקבוצה שמהוה בערך חצי מדינה של יהודים שהגרו מארצות ערב. וגם חלק נכר מהם בעלי גניטיקה ערבית, אלה שלא משפחותיהם מספרד או פורטוגל וקימו דורות של נשואין בתוך המשפחה. אבל גם שם קימת סבירות די גבוהה לאיזושהו שריד ערבי בגנטיקה כי הערבים שלטו בספרד ופורטוגל עד גרוש ספרד(שנגרם כי עד שהספרדים השתחררו מהשלטון הערבי הזר, הם לא רצו עוד עם זר בקרבם). בגלל זה לא מעט פורטוגליים וספרדים שחומי עור ועוד מאפינים ערביים. אבל נניח שאין גנטיקה ערבית ואפילו שאין תרבות ערבית(שזה בכלל נדיר לצערי, אבל יש). החתוך של אנשים כאלה מכלל המרוקאים הוא כל כך זניח אז רק תחשבי כמה הוא זניח לעומת כל מי שקורה לעצמו "מזרחי". ואם יש מרוקאי ללא גנטיקה ערבית(נעזוב את התרבות) שאין לו בעיה להקרא מזרחי אז הוא מחשיב את עצמו בלא מודע לערבי יהודי.
"מה זה אם לא הצגה של סטנדרט היופי המערבי?" אה... מה שכתבתי? זה נסיון לשנות את התפיסה של המושג מודל יופי כדי להראות ש-"כולן יפות". לא סתם כמעט כל אחד שרואה את הזוכות בתחרות מיס למינהן אומר "ראיתי יותר יפות".
ומתי אמרתי שרב המפורסמים בהירי עור? אמרתי שרב המפורסמים שנחשבים ליפים הם בהירי עור.
כראיה את יכולה לראות מגמה שגדלה בקצב מטאורי של בנות "מזרחיות" שמחליקות שיער וצובעות לצבע בהיר. זו הכרה ברורה שהן חושבות גם אם באופן לא מודע שמראה אירופי יותר יפה ומה שהן יכולות לשנות בעצמן למראה הזה(שיער) - הן משנות.
עובדה-דעה, הבנת הנקרא - שלום שעור שפה כתה ב'
באותה המידה אוכל להגיד שעכשיו נחשב יפה וטרנדי הוא עור שזוף ועור בצבע קרמל.
גזענות מכל צורה ונגד כל אחד תגרום תגובות מסתייגות. זה שאדם מזרחי לא אומר שהןא בור ועם הארץ.. מסכימה איתך שרוב הממשלה הם אשכנזים אך אני לא בטוחה שזה משהו להתגאות בו.
מדינת ישראל הייתה וגם עכשיו מנוהלת ע"י פולטיקאים שקרנים,צבועים ומושחתים.
באשר לציטוט אינני סותרת את עצמי.
אני באמת לא מכירה אנשים שמתבטאים בגזענות כלפי אשכנזים.
אבל בהחלט לא תומכת בכל אמירה גזענית.
לכל אדם מגיע לקבל צאנס לפני שישפטו אותו ומה שאתה עושה זה לשפוט אנשים.
אתה מבחיל אותי מקווה שתתפכח יום אחד :)
גזענות מכל צורה ונגד כל אחד תגרום תגובות מסתייגות. זה שאדם מזרחי לא אומר שהןא בור ועם הארץ.. מסכימה איתך שרוב הממשלה הם אשכנזים אך אני לא בטוחה שזה משהו להתגאות בו.
מדינת ישראל הייתה וגם עכשיו מנוהלת ע"י פולטיקאים שקרנים,צבועים ומושחתים.
באשר לציטוט אינני סותרת את עצמי.
אני באמת לא מכירה אנשים שמתבטאים בגזענות כלפי אשכנזים.
אבל בהחלט לא תומכת בכל אמירה גזענית.
לכל אדם מגיע לקבל צאנס לפני שישפטו אותו ומה שאתה עושה זה לשפוט אנשים.
אתה מבחיל אותי מקווה שתתפכח יום אחד :)
אבל שזוף בכלל התחיל מצרפתיה מתחום האופנה וצבר פופלריות כי הוא היה מראה מאוד לא שגרתי לאותה תקופה שישב על מישהי שנחשבה ברבים מאוד יפה. והיום הוא מעיד על מעמד חברתי - יש למשוזף זמן פנוי להתרוח בחופשה ולהשתזף. ורוב מי שמשתזף הוא בסופו של דבר ערבים יהודים כי זה לא בריא לעור. אבל בשום נקודה השזוף לא היה נסיון כלשהו להדמות לערבים.
מתי אמרתי שזה שאדם "מזרחי" אוטומטית אומר שהוא בור ועם הארץ? מה שכן אמרתי הוא שרב האנשים הכי חכמים ומצליחים(רוב. כלומר יש גם כאלה שלא ומהם מגיעים גם ערבים) הם אשכנזיים.
ואני לא קונה את מה שאמרת על גזענות, נגד אשכנזים היא גוררת תגובות צחוק. באחד הסגרים של הקורונה רצה ברשת בחיוב "בדיחה": "נתנה הנחיה לא לחבק, אשכנזים נא להתנהג כרגיל". אם היו כותבים משהו על ערבים יהודים ישר היו מתחילים לנבוח "גזענות!", "עצוב שב-2021 השד העדתי עוד אתנו!" ועוד כל מיני תגובות צבועות.
יש פה בתשובות אחת שרואים עליה בתמונה שהיא "מזרחית" שהודתה שצוחקים על אשכנזים כי "הם נשרפים בשמש". רק שהיא רואה את זה בצחוק למרות שאם המצב היה הפוך היא כנראה לא היתה חושבת שזה מצחיק. אחת ההלצות שנובעות ישירות מהרגישות שלנו לשמש היא "נראים כמו עגבניה". שיא הקומדיה, בכלל לא נועד לפגוע. העור שלנו הופך לגון ורדרד-אדמדם רק אחרי שעות שהייה מרובות בשמש וגם אז לא תמיד. לעומת זאת צבע העור של ערבים יהודים כמעט תמיד נראה כמו צבע של קקי, וכשהוא נראה ככה(כמעט תמיד, ברוב המוחלט של המקרים) - אז זה בכל שעות היממה. אף אחד לא אומר משהו כזה. למה? כי אשכנזים יודעים שזה לא יפה ומעליב. אבל כשצוחקים על אשכנזים זה פתאום בסדר נכון?
אני לא מדבר רק על הממשלה, אני מדבר על השופטים ועורכי הדין הבכירים, הרופאים, אחיות, פסיכולוגיים, אמנים, נגנים, משוררים, זמרים, מדינאיים, בכירים בצבא, בגופים ממשלתיים ומדיניים שלאו דוקא נחשפים, הייטקיסטים, דוקטורים ופרופסורים באוניברסיטאות - רובם אשכנזים ולא סתם. אבל כן אני מדבר גם על הממשלה שלאורך כל ההיסטוריה של המדינה תמיד עמד בראשה אשכנזי. וגם היום ראשי המפלגות(לא כולל חרדים וערבים מהמגזר) הם אשכנזים. ואמנם אני לאו דוקא מסכים עם כל חברי הממשלה הנוכחית או עם כל פעולה שלה אבל חברי הכנסת שהופכים את המוסד המכובד הזה לגן החיות המחריד שהוא הם כל כנופית הכלבים של ביבי - מירי רגב, דודי אמסלם, גלית דיסטל, אמיר אוחנה, מאי גולן, מיקי זוהר... אל לנו לשכוח גם את אסנת מארק שלשמחתי כבר לא בכנסת אך כשהיתה שם התחרתה יחד עם מירי רגב על הכס הגועליות. כמובן שיש גם מעוט בהמתי אשכנזי בכנסת - סמוטריץ' למשל. אבל כמו שאמרתי, זה מעוט. אז גם פה מי שמבישים את הכנסת הם לרוב "מזרחים".
וזה לא שאני אוהב את המצב הזה, אבל פוליטיקאי לא יכול לקים את כל ההבטחות שלו. אז הם חיבים לצאת שקרנים וצבועים. מושחתים? בעקר החרדים והערבים אבל כן גם ביבי האשכנזי לדוגמה מושחת ולא חסרות דוגמאות מהשמאל.
אם את לא מכירה זה לא אומר שזה לא קים. אני די בטוח שנתקלת אישית בלפחות "בדיחת אשכנזים" אחת אבל לא אכנס לזה. תחפשי בפייסבוק את קבוץ ניר דוד ותראי אילו מראות גזעניות יש שם. אני בתור אשכנזי נתקלתי אישית ולא אישית בלי סוף באמרות גזעניות מה-"קלות" ביותר ועד לאיומות ביותר - השואתנו לנאצים.
לא שפטתי פה אף אחד חוץ ממך והמשפט הזה שלך רק מחזק את איך שאני תופס את יכולת הסקת המסקנות שלך מן הכתוב.
מלבד זאת אין קשר בכלל בין מה שכתבתי - עובדות שמשקפות את המציאות, לבין מתן הזדמנויות שוות לפני ששופטים.
מתי אמרתי שזה שאדם "מזרחי" אוטומטית אומר שהוא בור ועם הארץ? מה שכן אמרתי הוא שרב האנשים הכי חכמים ומצליחים(רוב. כלומר יש גם כאלה שלא ומהם מגיעים גם ערבים) הם אשכנזיים.
ואני לא קונה את מה שאמרת על גזענות, נגד אשכנזים היא גוררת תגובות צחוק. באחד הסגרים של הקורונה רצה ברשת בחיוב "בדיחה": "נתנה הנחיה לא לחבק, אשכנזים נא להתנהג כרגיל". אם היו כותבים משהו על ערבים יהודים ישר היו מתחילים לנבוח "גזענות!", "עצוב שב-2021 השד העדתי עוד אתנו!" ועוד כל מיני תגובות צבועות.
יש פה בתשובות אחת שרואים עליה בתמונה שהיא "מזרחית" שהודתה שצוחקים על אשכנזים כי "הם נשרפים בשמש". רק שהיא רואה את זה בצחוק למרות שאם המצב היה הפוך היא כנראה לא היתה חושבת שזה מצחיק. אחת ההלצות שנובעות ישירות מהרגישות שלנו לשמש היא "נראים כמו עגבניה". שיא הקומדיה, בכלל לא נועד לפגוע. העור שלנו הופך לגון ורדרד-אדמדם רק אחרי שעות שהייה מרובות בשמש וגם אז לא תמיד. לעומת זאת צבע העור של ערבים יהודים כמעט תמיד נראה כמו צבע של קקי, וכשהוא נראה ככה(כמעט תמיד, ברוב המוחלט של המקרים) - אז זה בכל שעות היממה. אף אחד לא אומר משהו כזה. למה? כי אשכנזים יודעים שזה לא יפה ומעליב. אבל כשצוחקים על אשכנזים זה פתאום בסדר נכון?
אני לא מדבר רק על הממשלה, אני מדבר על השופטים ועורכי הדין הבכירים, הרופאים, אחיות, פסיכולוגיים, אמנים, נגנים, משוררים, זמרים, מדינאיים, בכירים בצבא, בגופים ממשלתיים ומדיניים שלאו דוקא נחשפים, הייטקיסטים, דוקטורים ופרופסורים באוניברסיטאות - רובם אשכנזים ולא סתם. אבל כן אני מדבר גם על הממשלה שלאורך כל ההיסטוריה של המדינה תמיד עמד בראשה אשכנזי. וגם היום ראשי המפלגות(לא כולל חרדים וערבים מהמגזר) הם אשכנזים. ואמנם אני לאו דוקא מסכים עם כל חברי הממשלה הנוכחית או עם כל פעולה שלה אבל חברי הכנסת שהופכים את המוסד המכובד הזה לגן החיות המחריד שהוא הם כל כנופית הכלבים של ביבי - מירי רגב, דודי אמסלם, גלית דיסטל, אמיר אוחנה, מאי גולן, מיקי זוהר... אל לנו לשכוח גם את אסנת מארק שלשמחתי כבר לא בכנסת אך כשהיתה שם התחרתה יחד עם מירי רגב על הכס הגועליות. כמובן שיש גם מעוט בהמתי אשכנזי בכנסת - סמוטריץ' למשל. אבל כמו שאמרתי, זה מעוט. אז גם פה מי שמבישים את הכנסת הם לרוב "מזרחים".
וזה לא שאני אוהב את המצב הזה, אבל פוליטיקאי לא יכול לקים את כל ההבטחות שלו. אז הם חיבים לצאת שקרנים וצבועים. מושחתים? בעקר החרדים והערבים אבל כן גם ביבי האשכנזי לדוגמה מושחת ולא חסרות דוגמאות מהשמאל.
אם את לא מכירה זה לא אומר שזה לא קים. אני די בטוח שנתקלת אישית בלפחות "בדיחת אשכנזים" אחת אבל לא אכנס לזה. תחפשי בפייסבוק את קבוץ ניר דוד ותראי אילו מראות גזעניות יש שם. אני בתור אשכנזי נתקלתי אישית ולא אישית בלי סוף באמרות גזעניות מה-"קלות" ביותר ועד לאיומות ביותר - השואתנו לנאצים.
לא שפטתי פה אף אחד חוץ ממך והמשפט הזה שלך רק מחזק את איך שאני תופס את יכולת הסקת המסקנות שלך מן הכתוב.
מלבד זאת אין קשר בכלל בין מה שכתבתי - עובדות שמשקפות את המציאות, לבין מתן הזדמנויות שוות לפני ששופטים.
^לא כועסת, רק מרחמת ונגעלת ממך. הדעות הקדומות והחשוכות שלך מזעזעות אותי.
אני בהחלט לא תומכת במי שאומר דברים גזעניים כלפי אשכנזים ואני בעצמי חצי אשכנזיה. מציעה לך לבדוק על יהודי מרוקו ולגלות שהם לא ערבים , יכולה לשלוח לך תמונה של אילן היוחסין של משפחתי המרוקאית. ובאשר למיס יוניברס אני שונאת את התחרויות אבל מה זה אם לא הצגה של סטנדרט היופי המערבי.
ובהחלט לא רוב המפורסמים בהירי עור.
אני בהחלט לא תומכת במי שאומר דברים גזעניים כלפי אשכנזים ואני בעצמי חצי אשכנזיה. מציעה לך לבדוק על יהודי מרוקו ולגלות שהם לא ערבים , יכולה לשלוח לך תמונה של אילן היוחסין של משפחתי המרוקאית. ובאשר למיס יוניברס אני שונאת את התחרויות אבל מה זה אם לא הצגה של סטנדרט היופי המערבי.
ובהחלט לא רוב המפורסמים בהירי עור.
באותו הנושא: