70 תשובות
נכון. ולא כל הבנים שונאים את זה.
זה תלוי ברמה והרוב רואים את זה בצורה זנותית...
זה תלוי ברמה והרוב רואים את זה בצורה זנותית...
כי זה לא מכבד כל כך
גם זונה עושה מה שבא לה, זה אומר שזה מכובד?
יאיי מינוסים, סליחה שאני לא מתיפייף, אגב לא "שונא" פשוט אישית לי זה מוריד המון
וכשאני אומר חשוף אני מתכוון על מכנס שמכסה פחות מחוטיני וחולצת בטן שמכסה פחות ממדבקות לפטמות
גם זונה עושה מה שבא לה, זה אומר שזה מכובד?
יאיי מינוסים, סליחה שאני לא מתיפייף, אגב לא "שונא" פשוט אישית לי זה מוריד המון
וכשאני אומר חשוף אני מתכוון על מכנס שמכסה פחות מחוטיני וחולצת בטן שמכסה פחות ממדבקות לפטמות
ככה יש בנות שככה הן רוצות ויש בנות שככה הן רוצות כדי למשוך עיניים של בנים וזה אפשר להבין שזה מעצבן
אנונימית
כי זה חשוף, גבר לא ירצה שכל העולם ואשתו יסתכל את הגוף של הבחורה שלו, הוא לא צריך את העיניים של כל הסוטים בגוף של הבחורה.
זה כמו שכל בחורה נורמאלית לא הייתה רוצה שמישהי תתאהב או תסתכל על החבר שלה בצורה שונה.
להרבה אנשים קשה לשמור את העיניים שלהם לעצמם וישר מסתכלים על הגוף, כמו למשל שהיה שאלה בחמות שאם הבנים מסתכלים על הישבן של בחורה והרבה ענו כן. איזה בחור בדיוק ירצה שיסתכלו על הגוף של החברה שלו?
בגלל זה צריך לפחות טיפת צניעות ולחשוב קצת שזה לא מכבד.
שהאישה תשמור את הגוף שלה לעצמה ולבעל העתידי שלה, ולא לכל העולם.
זה כמו שכל בחורה נורמאלית לא הייתה רוצה שמישהי תתאהב או תסתכל על החבר שלה בצורה שונה.
להרבה אנשים קשה לשמור את העיניים שלהם לעצמם וישר מסתכלים על הגוף, כמו למשל שהיה שאלה בחמות שאם הבנים מסתכלים על הישבן של בחורה והרבה ענו כן. איזה בחור בדיוק ירצה שיסתכלו על הגוף של החברה שלו?
בגלל זה צריך לפחות טיפת צניעות ולחשוב קצת שזה לא מכבד.
שהאישה תשמור את הגוף שלה לעצמה ולבעל העתידי שלה, ולא לכל העולם.
לי אין עם זה שום בעיה
אישה היא בעלת הזכות על גופה
אישה היא בעלת הזכות על גופה
כי זאת סטייה וזה מגעיל
ככה יצאניות בלילה מתלבשות
ככה יצאניות בלילה מתלבשות
אנונימי
^אתה מוזמן לקחת את הטיסה הראשונה לאיראן
אני לא מת על זה כי זה לא מכבד ולא מכובד
מעניין אם זה מפריע ויוריד לכן שבנים יחליטו ללבוש טופים ומכנסי דפו* אות*.
אני בטוחה שאתן תגעלו מזה אז הנה התשובה לשאלה!
אני בטוחה שאתן תגעלו מזה אז הנה התשובה לשאלה!
אני חושבת שזה לא עניינם של גברים או אנשים באופן כללי, שכל בחורה תלבש מה שהיא רוצה חח.
אם היא רוצה ללבוש שורט וחולצת בטן, למה לא?
אם היא רוצה ללבוש שורט וחולצת בטן, למה לא?
כי ישר חושבים שהיא רוצה צומי(תלו באיזו רמת חשיפה את מדברת)
אפשר להבין בדיוק את מי זה לא מכבד?
אני לא רואה כאן פגיעה בזולת או בכבוד האחר.
כל אחת שתעשה מה שבא לה עם הגוף שלה, שתתלבש איך שהיא רוצה.
אפילו אחיין שלי בן השש אומר "גוף פרטי שלך, תלבשי מה שאת רוצה".
זה שהיא מתלבשת חשוף לא אומר דבר על האופי שלה, זה לא אומר שהיא זונה.
ורק להזכיר לכם, קחו הגדרה: זנות היא קיום פעילות מינית (לרוב יחסי מין) תמורת תשלום או תמורת טובות הנאה.
אני לא רואה כאן פגיעה בזולת או בכבוד האחר.
כל אחת שתעשה מה שבא לה עם הגוף שלה, שתתלבש איך שהיא רוצה.
אפילו אחיין שלי בן השש אומר "גוף פרטי שלך, תלבשי מה שאת רוצה".
זה שהיא מתלבשת חשוף לא אומר דבר על האופי שלה, זה לא אומר שהיא זונה.
ורק להזכיר לכם, קחו הגדרה: זנות היא קיום פעילות מינית (לרוב יחסי מין) תמורת תשלום או תמורת טובות הנאה.
אני בת , לדעתי זה בגלל שזה מראה שהיא זולה וחושף יותר מידי
מעבר לחוסר צניעות
החבר שלה יודע שזה ממש יזמן חבורה של בבונים גברים שיזילו עליה ריר וילחמו עליה בלי חשבון
יש גם המון מצבים שבחורה חושפת כתף וכו רק כדי שגברים ישימו אליה לב ו-יתחילו איתה (למרות שיש לה חבר)
החבר שלה יודע שזה ממש יזמן חבורה של בבונים גברים שיזילו עליה ריר וילחמו עליה בלי חשבון
יש גם המון מצבים שבחורה חושפת כתף וכו רק כדי שגברים ישימו אליה לב ו-יתחילו איתה (למרות שיש לה חבר)
יש בנים שלא אכפת להם וזה לא צריך להיות אכפת להם אני אתלבש איך שבא לי ואם לחבר שלי יש בעיה אני אפרד ממנו
תשמעי אני מכבד את הבת זוג שלי ואני לא הולך עם 6 קוביות בלי חולצה שכול בחורה תסתכל עליי נכון? אז שהיא תכבד אותי ואת עצמה ולא תתלבש כמו זורמת ואחת שנותנת.
אנחנו מעדיפים אחת שלא תחפש צומי מכול העולם ואחת שכבד את עצמה סליחה באמת שאנחנו גברים אמיתיים.
אנחנו מעדיפים אחת שלא תחפש צומי מכול העולם ואחת שכבד את עצמה סליחה באמת שאנחנו גברים אמיתיים.
וואו
מה לא מכובד בלבוש חשוף?
קיץ, אוגוסט חם .
בא לי ללבוש בגדים שיהיה לי איתם נוח.
ראיתי מלא בנים שהולכים עם חולצות שרואים את כל החזה שלם. גם זה לא מכובד, למה לא מעירים גם להם ?
האישה רשאית ללבוש מה שהיא רוצה, זה הגוף שלה . אף אחד לא יכול להחליט על מה היא תלבש.
מה לא מכובד בלבוש חשוף?
קיץ, אוגוסט חם .
בא לי ללבוש בגדים שיהיה לי איתם נוח.
ראיתי מלא בנים שהולכים עם חולצות שרואים את כל החזה שלם. גם זה לא מכובד, למה לא מעירים גם להם ?
האישה רשאית ללבוש מה שהיא רוצה, זה הגוף שלה . אף אחד לא יכול להחליט על מה היא תלבש.
בת 13 שבאה להרצות על זה שהיא תתלבש איך שבא לה. ^^אל תדאגי נשמה חבר שלך יפרד ממך מהר יותר משאת תיפרדי ממנו
חולצה קצרה ומכנס שורט זה לא חשוף.
אבל מכנס דפוק אותי שמבליט את התחת וחולצת בטן ככ קצרה שעוד שניה רואים חזיה גם בקיץ זה גועל נפש.
אבל מכנס דפוק אותי שמבליט את התחת וחולצת בטן ככ קצרה שעוד שניה רואים חזיה גם בקיץ זה גועל נפש.
בואו תסבירו לי איזה גבר אמיתי ירצה שכול העולם ואישתו יסתכלו על חברה שלו, באמת כיאילו יש לנו חברה בשביל צומי? או בגלל שהיא הבנאדם שאנחנו אוהבים אני לא מבין?
גבר אמיתי לא ירצה שהחברה שלו תתלבש כמו חשפנית ומי שחולק על זה ויגיד אבל זה עניינן איך הן מתלבשות ולא עניינך, וואלה אתם צודקים, אבל אני כגבר לא יצא עם חשפנית נ.ק.ו.ד.ה
גבר אמיתי לא ירצה שהחברה שלו תתלבש כמו חשפנית ומי שחולק על זה ויגיד אבל זה עניינן איך הן מתלבשות ולא עניינך, וואלה אתם צודקים, אבל אני כגבר לא יצא עם חשפנית נ.ק.ו.ד.ה
נתנאל אחלה גבר ומאוד מדבר לעניין--------------------,
פשוט ענה בצורה חכמה/על הכיפאק
זו המון פעמים עילה לסיים את הקשר
הוא אומר לה: רבאק אני חבר שלך, מה את בכלל צריכה שגברים אחרים ילטשו בך עיניים
בעבר אני עצמי חתכתי קשרים בגלל ההתנהגות הבזויה הזאת של הבחורה
אנחנו הגברים רוצים שהבחורה תכבד את מי שהיא ותכבד אותנו
פשוט ענה בצורה חכמה/על הכיפאק
זו המון פעמים עילה לסיים את הקשר
הוא אומר לה: רבאק אני חבר שלך, מה את בכלל צריכה שגברים אחרים ילטשו בך עיניים
בעבר אני עצמי חתכתי קשרים בגלל ההתנהגות הבזויה הזאת של הבחורה
אנחנו הגברים רוצים שהבחורה תכבד את מי שהיא ותכבד אותנו
אבל תמיד יהיו תירוצים
"גבר לא יכול ללכת עם בוקסר ברחוב כי זה בולט ורואים" , לא כי גברת החזה שלך במידה dd כל כך שטוח לא הייתי מבחין בו עם מיקרוסקופ אז ברור שמותר לך ללכת עם חזייה ומחשוף שמסתירים חצי פיטמה
קיצור, טמטום
ילדות בנות 12 רואות את אילנוש ומחליטות שהן יעשו מה שבא להן כי "זה הגוף שלהן"
"גבר לא יכול ללכת עם בוקסר ברחוב כי זה בולט ורואים" , לא כי גברת החזה שלך במידה dd כל כך שטוח לא הייתי מבחין בו עם מיקרוסקופ אז ברור שמותר לך ללכת עם חזייה ומחשוף שמסתירים חצי פיטמה
קיצור, טמטום
ילדות בנות 12 רואות את אילנוש ומחליטות שהן יעשו מה שבא להן כי "זה הגוף שלהן"
זו גם בחורה שמוכרת את הגוף שלה בשקל וחצי,
ממש לא מתאים
ממש לא מתאים
נתנאל וחליפה מסכים איתכם יגברים
אנחנו רוצים אישה איכותית שלא תראה את כל הבודי חמודי שלה לכל העולם
תשמעו ברגע שבנות מחפשות להשוות גוף של גבר לגוף של אישה, אוטומטית מההשוואה החסרת היגיון אין מה להקשיב לאותה אחת, וכנל לגבר שמנסה להשוות.
הגוף שלנו זה שונה וגם אני אישית חושב שגבר לא צריך להתלבש בצורה שתפריע לבת זוג שלו.
הגוף שלנו זה שונה וגם אני אישית חושב שגבר לא צריך להתלבש בצורה שתפריע לבת זוג שלו.
בנות אם רק אתן הייתן בעולם הזה לבד לא הייתן לובשות חוטיני ונעלי עקב וגם לא טופים כי זה בשביל הבנים וזה ידוע
משיחה שיצא לי לדבר עם ידיד הוא אמר שהוא שונא שחברה שלו מתלבשת חשוף כי כשהם יושבים עם חברים כל החברים שלו שהם כביכול "חברים שלו" דופקים לה מבטים על הציצי והתחת ומתלהבים ממנה כשחבר שלה לידה.
אני די מבינה אותו...
אני די מבינה אותו...
קיצור בנות
תעשו מה שבא לכן
"זה הגוף שלי"
זה הגוף שלך ואם תתנהגי ככה את היחידה שתישאר איתו
אם בא לך להתנהג ככה אל תתםלאי פשוט שאף אחד לא רוצה אותך בקטע רציני, כל אחד שיעשה את הבחירות שלו
לכל פעולה יש תוצאה והשלכות
מסכים עם חליפה ונתנאל והנורמלי היחיד
תעשו מה שבא לכן
"זה הגוף שלי"
זה הגוף שלך ואם תתנהגי ככה את היחידה שתישאר איתו
אם בא לך להתנהג ככה אל תתםלאי פשוט שאף אחד לא רוצה אותך בקטע רציני, כל אחד שיעשה את הבחירות שלו
לכל פעולה יש תוצאה והשלכות
מסכים עם חליפה ונתנאל והנורמלי היחיד
על הכיפאק,
סוף כל סוף אנשים שמדברים קצת בהיגיון
חותם לכם בוודאות מוחלטת שכל גבר שהיו שואלים אותו
'אחי היית מוכן שחברה שלך תתלבש חושפני במיוחד ותהיה 'מרכז העניינים' תרתי-משמע כאשר הזרקור עליה ומסביבה בבונים שעטים עליה ומזילים ריר
הבחור היה אומר תשובה חד -משמעית:'לא ! '
באופן שלא משתמע ל2 פנים
בחורה חייבת להבין שהיא מקלקלת לעצמה עם הגישה הזאת שרק תוריד אותה לקנטים
סוף כל סוף אנשים שמדברים קצת בהיגיון
חותם לכם בוודאות מוחלטת שכל גבר שהיו שואלים אותו
'אחי היית מוכן שחברה שלך תתלבש חושפני במיוחד ותהיה 'מרכז העניינים' תרתי-משמע כאשר הזרקור עליה ומסביבה בבונים שעטים עליה ומזילים ריר
הבחור היה אומר תשובה חד -משמעית:'לא ! '
באופן שלא משתמע ל2 פנים
בחורה חייבת להבין שהיא מקלקלת לעצמה עם הגישה הזאת שרק תוריד אותה לקנטים
לא שונאים
אנחנו לא שונאים את זה, כולם פה מתייפיים פשוט
זה גם יעשה קצת סדר:
https://youtu.be/rekaenvawz8
https://youtu.be/rekaenvawz8
אל תדאג שתיהיה לך חברה שתתלבש ככה אנחנו נראה מי מתיפייף נשמה^^
עזוב מר חליפה, אתה מדבר על ילדות בנות 12 שמושפעות מהאינסטגרם ולא מבינות כלטן מהחיים שלהם
עלאק "אם זה יפריע לחבר שלי אני אפרד ממנו"
עלאק "אם זה יפריע לחבר שלי אני אפרד ממנו"
וואלה חליפה נכון xd
פתאום אני רואה קצת הגיון באתר המוזר הזה
פתאום אני רואה קצת הגיון באתר המוזר הזה
כי הן חושבות שהן עלק שואבות כוח מזה שכל הגברים רואים אותן
לטווח הארוך זה עושה נזק עצום וממש מחריב קשרים זוגיים ועושה עוד המון צרות
לטווח הארוך זה עושה נזק עצום וממש מחריב קשרים זוגיים ועושה עוד המון צרות
~נתנאל~
אתה צודק לחלוטין, אבל גבר אמיתי גם לא יחליט לחברה שלו מה ללבוש.
אישה היא כל מה שהיא רק רוצה להיות, וזה מתכוון גם ללבוש.
אם היא מכבדת אותך, היא תישאר שלך ותמשיך לאהוב אותך למרות שהיא לובשת חשוף.
וסתם שתדע, חשוף לאו דווקא מתכוון לחזייה ותחתון, ואפילו לא מתכוון לזונה.
כל אחת יכולה ללבוש כל מה שהיא רוצה בדיוק כמו שאתה יכול ללבוש כל מה שאתה רוצה.
אז במקום לבוא ולשפוט נשים על פי סמך מה שהן לובשות, ממליץ לך קצת לקרוא על כבוד מהו.
כי כבוד אומר לכבד כל אישה באשר היא, גם אם היא לא באה לך טוב בעין.
אתה צודק לחלוטין, אבל גבר אמיתי גם לא יחליט לחברה שלו מה ללבוש.
אישה היא כל מה שהיא רק רוצה להיות, וזה מתכוון גם ללבוש.
אם היא מכבדת אותך, היא תישאר שלך ותמשיך לאהוב אותך למרות שהיא לובשת חשוף.
וסתם שתדע, חשוף לאו דווקא מתכוון לחזייה ותחתון, ואפילו לא מתכוון לזונה.
כל אחת יכולה ללבוש כל מה שהיא רוצה בדיוק כמו שאתה יכול ללבוש כל מה שאתה רוצה.
אז במקום לבוא ולשפוט נשים על פי סמך מה שהן לובשות, ממליץ לך קצת לקרוא על כבוד מהו.
כי כבוד אומר לכבד כל אישה באשר היא, גם אם היא לא באה לך טוב בעין.
האקסית שלי הייתה אחת שלא שמה על אף אחד, הייתה עושה מה שבא לה, מתלבשת איך שבא לה, והיא הייתה הראשונה בחיים שלי שאשכרה הכרתי ונכנסתי איתה למערכת יחסים שהיא הייתה מהבנות שהתלבשו חשוף חשוף ברמה שכול העולם מסתכל ובוהה, אני אמרתי לה עם כול הכבוד אני לא אוהב את זה שכולם דופקים בך מבטים ועושים עיניים שאת איתי ובכלל.
יום אחרי היא שינתה את הלבוש שלה לגמרי בשבילי כי היא כיבדה אותי וידעה שאני אעריך את זה.
אז בנות שיגידו שהן יפרדו? אני רוצה לראות אתכן נפרדות מבנאדם שנקשרתן אליו בגלל שהוא לא אוהב את איך שאת מתלבשות, תעשו לי טובה, להיפרד בגלל שיש לו בעיה עם הלבוש? תכלס אם אתן לא מוכנות לוותר על זה שבנים אחרים יסתכלו עליכן שאתן במערכת יחסים אתן עשיתן לבחור טובה.
יום אחרי היא שינתה את הלבוש שלה לגמרי בשבילי כי היא כיבדה אותי וידעה שאני אעריך את זה.
אז בנות שיגידו שהן יפרדו? אני רוצה לראות אתכן נפרדות מבנאדם שנקשרתן אליו בגלל שהוא לא אוהב את איך שאת מתלבשות, תעשו לי טובה, להיפרד בגלל שיש לו בעיה עם הלבוש? תכלס אם אתן לא מוכנות לוותר על זה שבנים אחרים יסתכלו עליכן שאתן במערכת יחסים אתן עשיתן לבחור טובה.
אני לא אמרתי שגבר יחליט ויכפה עליה מה ללבוש, אני בסהכ אומר שגבר יכול לבקש ולהביע את דעתו בנושא ומשם זה כבר ההחלטה שלה, אבל אם היא מעדיפה לשמור על האופנה שלה מאשר לכבד את הבן זוג זה פשוט מראה כמה היא לא שווה את זה חד וחלק.
כי באמת באמת באמת כמו גבר מסוגל לוותר על דברים בשביל שהבחורה תרגיש יותר בנוח איתו, גם בחורה מסוגלת לוותר על צורת לבוש בשביל הגבר.
זאת לפחות החשיבה והתפיסה שלי
זאת לפחות החשיבה והתפיסה שלי
וגם יש זוגות שהבחורה מתלבשת איך שהיא רוצה והגבר בסדר עם זה.
אבל כמו שאמרתע אני אישית לא אוהב ולא מוצא חן בעיניי דבר כזה ומבחינתי גבר שבסדר עם זה שכול גבר אחר מסתכל על חברה שלו הוא לא גבר, אני לא מאמין שגבר אמיתי יהיה בסדר עם שכול העולם מתחרמן ובוהה בחברה שלו.
אבל כמו שאמרתע אני אישית לא אוהב ולא מוצא חן בעיניי דבר כזה ומבחינתי גבר שבסדר עם זה שכול גבר אחר מסתכל על חברה שלו הוא לא גבר, אני לא מאמין שגבר אמיתי יהיה בסדר עם שכול העולם מתחרמן ובוהה בחברה שלו.
אני חושבת שאם נגיד הייתי בן והייתה לי חברה לא הייתי רוצה עכשיו שכל הבנים יסתכלו עליה ויתחרמנו עליה הייתי רוצה שהיא תהיה רק שלי זה מה שאני חושבת שככה בנים חושבים חחח
~נתנאל~
אז אתה בעצם אומר שאם היא מתלבשת "חשוף", זה אומר שהיא לא מכבדת את הבן זוג?
נשים יכולות לעשות כל כך הרבה דברים בשנייה, וזה אומר גם לשמור על האופנה וגם לכבד את הבן זוג בדיוק באותה פעימה.
ואם אתה מוכן "להתווכח" עם הבת זוג על הלבוש שלה, זה אומר שאתה לא ראוי לקבל את האהבה שלה.
אז אתה בעצם אומר שאם היא מתלבשת "חשוף", זה אומר שהיא לא מכבדת את הבן זוג?
נשים יכולות לעשות כל כך הרבה דברים בשנייה, וזה אומר גם לשמור על האופנה וגם לכבד את הבן זוג בדיוק באותה פעימה.
ואם אתה מוכן "להתווכח" עם הבת זוג על הלבוש שלה, זה אומר שאתה לא ראוי לקבל את האהבה שלה.
אם זה מפריע לגבר והיא ממשיכה לעשות את זה אז לדעתי זה לא מכבד.
ובכללי אישה שמתלבשת ככה לא מכבדת את עצמה לדעתי
ובכללי אישה שמתלבשת ככה לא מכבדת את עצמה לדעתי
מי שונא את זה ?
למה צריך להתווכח?
אני אישית לא אכנס מההתחלה לקשר עם מישהי כזאת כי זה לא מתאים לי אז למה שאכנס לוויכוח מההתחלה?
אני אישית לא אכנס מההתחלה לקשר עם מישהי כזאת כי זה לא מתאים לי אז למה שאכנס לוויכוח מההתחלה?
די פשוט להסביר.
בנים חושבים שזה זול ושהיא מנסה לשכנע בנים להתחיל איתה כי אין לה אופי אז היא חייבת לחשוף את הציצי ותחת שלה באופן מוגזם.
זה כמו שאם תסתכלי על אינסטגרם של מישהו שכל התמונות שלהם(נגיד 10 ומעלה) הם תמונות שלו בלי חולצה אז יהיו בנות שיחשבו שאין בו מעבר לקוביות ושרירים.
בנים חושבים שזה זול ושהיא מנסה לשכנע בנים להתחיל איתה כי אין לה אופי אז היא חייבת לחשוף את הציצי ותחת שלה באופן מוגזם.
זה כמו שאם תסתכלי על אינסטגרם של מישהו שכל התמונות שלהם(נגיד 10 ומעלה) הם תמונות שלו בלי חולצה אז יהיו בנות שיחשבו שאין בו מעבר לקוביות ושרירים.
אם גבר בסדר עם זה אז שיהיה לו לבריאות ואני לא מאמין שיהיה וויכוחים אם הוא בסדר גמור עם זה.
אבל למה שגבר שלא בסדר עם זה יכנס לזה מלכתחילה?
אבל למה שגבר שלא בסדר עם זה יכנס לזה מלכתחילה?
כי זה לא מכבד לא אותה ולא את הכבוד שלה ואת הסביבה! וסתם לא צענו
אנונימית
וגם אני אסביר מה זה חשוף לדעתי כי יש אנשים שחושבים שמבחינתי חשוף זה ישר שורט וחולצת בטן זה ישר חשוף.
אז תן להסביר: מבחינתי חשוף זה מכנס דפוק אותי שמבליט כול דבר בתחת, ויש חולצות בטן שממש עוד שניה רואים חזיה.
זה חשוף לדעתי.
אז תן להסביר: מבחינתי חשוף זה מכנס דפוק אותי שמבליט כול דבר בתחת, ויש חולצות בטן שממש עוד שניה רואים חזיה.
זה חשוף לדעתי.
אני לא שונא את זה
את באמת בת 19?
כי זה לא מכבד אותי שלא מעוניין להסתכל עליך וגם לא אותך.
לדעתי.
לדעתי.
בואו נודה באמת הבנות שמתלבשות חשוף לא לובשות את זה כי זה קיץ ו "נוח" ללכת עם זה כי זה ממש ממש לא נוח הן סובלות רק כדי שיסתכלו עליה (אומרת מישהי שמדדה כמה וכמה בגדים כאלה) אני מעדיפה ללבוש שק מאשר הבגדים האלה
אז די עם התירוץ שזה נוח. זה ממש מוריד מעצמך כשאת/ה מתלבש/ת ככה ומוציא מעצמך את כל הצומי לא חייבים ללבוש את החוט הזה כדי להראות יפה ושווה גם שורט שהוא תחתונים ואיזה חולצה פשוטה יכולה לגרום לכך שתראה הכי יפה שאפשר ואף אחד לא יגרום לך להרגיש זולה
אז די עם התירוץ שזה נוח. זה ממש מוריד מעצמך כשאת/ה מתלבש/ת ככה ומוציא מעצמך את כל הצומי לא חייבים ללבוש את החוט הזה כדי להראות יפה ושווה גם שורט שהוא תחתונים ואיזה חולצה פשוטה יכולה לגרום לכך שתראה הכי יפה שאפשר ואף אחד לא יגרום לך להרגיש זולה
^ *שהוא לא תחתונים*
את שאת שואלת למה את הבנים שונאים את זה (ובצדק) - האם חשבת על כך שהקב"ה שונא את זה? (עייני בישעיה ג, מפסוק טז והלאה). זה מביא הרבה גזיזרות רעות.
אם דיברתם כל הכבוד: אז כן חלק מהכבוד זה לזולת - זה להתבלש בצרוה צנועה. אני כבר לא מדבר על כך שלבוש חשוף לא מכבד אפילו את הלובש עצמו, בטח שלא את הקב"ה.
אם דיברתם כל הכבוד: אז כן חלק מהכבוד זה לזולת - זה להתבלש בצרוה צנועה. אני כבר לא מדבר על כך שלבוש חשוף לא מכבד אפילו את הלובש עצמו, בטח שלא את הקב"ה.
זה כמו שהגבר שלך יצא לרחוב רק עם בוקסר ובלי חולצה זה יפריע לבחורה שלו נכון? הנה התשובה לשאלה :)
אני מניחה שהם פשוט לא אוהבים את זה שכולם יסתכלו על הגוף שלה.
זה חרידים או בנים שלא מבינים איך זה להיות בת.
אני לא אהיה בשיא ההתלהבות שאם תהיה לי חברה היא תלך חשוף מאוד למועדון וכולם יסתכלו לה על החזה, תודה ולא תודה
זה לא כל כך נכון
אבל גם עם כן מה אכפת לך פאקינג חם לי ומצידי לצאת ערומה בחמסין הזה
אבל גם עם כן מה אכפת לך פאקינג חם לי ומצידי לצאת ערומה בחמסין הזה
אני אוהב שהיא לובשת חשוף ואף מעדיף
שתחשוף כמה שיותר
כמה שיותר, יותר טוב
שתחשוף כמה שיותר
כמה שיותר, יותר טוב
keshet
ואם אומרים לך שהיא סתם יוצאת עם חברות, אתה תגיד שאתה מעדיף כמה שיותר חשוף?
ואם אומרים לך שהיא סתם יוצאת עם חברות, אתה תגיד שאתה מעדיף כמה שיותר חשוף?
אני באופן אישי לא שונא אבל זה כאילו קצת פחות מכבד
תלוי עד כמה חשוף
יש רמות שזה סקסי בטעם טוב ויש רמות שזה זנותי ואז מה לעשות.. אף אחד לא אוהב שהבת זוג שלו מסתובבת ברחוב חצי עירומה
יש רמות שזה סקסי בטעם טוב ויש רמות שזה זנותי ואז מה לעשות.. אף אחד לא אוהב שהבת זוג שלו מסתובבת ברחוב חצי עירומה
אנונימית
בתכלס יסתכלו לך על התחת גם אם תשימי גינס ארוך וגם אם תשימי חצאית קצרה, יסתכלו גם אם תשימי חוטיני וגם אם תשימי תחתון סבתא, יסתכלו גם אם תלבשי מחשוף וגם אם תשימי טי שרט רגילה
ככה שתעשי מה שבא לך
ככה שתעשי מה שבא לך
אנונימית
נכון מה הבעיה בזה...
זה הדרך בה אנחנו מבטות את עצמנו ונוח לנו ככה למה ישר לקפוץ למסקנות ולקרוא לנו ישר זונות..
ככה אנחנו מרגישות יפות אז באמת למה..
ומה לא מכבד אנחנו לובשות את זה לא אתם.
וגם זה די שיפוטי שאנשים שופטים אנשים לפי לבוש..אתם לא מכירים אותנו למה לחשוב ישר שאנחנו זונות על פי איך שאנחנו אוהבות להתלבש..
זה הדרך בה אנחנו מבטות את עצמנו ונוח לנו ככה למה ישר לקפוץ למסקנות ולקרוא לנו ישר זונות..
ככה אנחנו מרגישות יפות אז באמת למה..
ומה לא מכבד אנחנו לובשות את זה לא אתם.
וגם זה די שיפוטי שאנשים שופטים אנשים לפי לבוש..אתם לא מכירים אותנו למה לחשוב ישר שאנחנו זונות על פי איך שאנחנו אוהבות להתלבש..
אנונימית
דרור ^
כן
כן
מסכימה כל כך עם התגובה של האנונימית מעליי^^ בכל מצב מסתכלים.
באותו הנושא: