5 תשובות
לא זה בסדר מבחינה קלורית
מבחינת כמות זה קצת
מבחינת כמות זה קצת
זה אף פעם לא יותר מידי אלא אם כן את מתפוצצת
זה בסדר
ממש לא
בסדר, תאכלי מה שבא לך אל תדפקי חשבון:)
באותו הנושא: