5 תשובות
תחשבי על זה אחרת .. הרבה אנשים אוכלים שוקולד וקוראסונים ולא קורה להם כלום.. למה שאת תרגישי אשמה על זה? הכל טוב וכולם אוכלים לפעמים קוראסוניפ
הכל בסדר
מותר לך לתת לגוף שלך מדיי פעם להנות
לא יקרה מזה כלום מבטיחה לך
מותר לך לתת לגוף שלך מדיי פעם להנות
לא יקרה מזה כלום מבטיחה לך
שואל השאלה:
כי אני שמנה ממש
כי אני שמנה ממש
אנונימית
קרואסון שוקולד ושני בורקסים זה כלום תאמיני לי שזה לא מה שיהפוך אותך לשמנה
אנונימית
הכל בסדר יש ימים כאלו וזה לא אומר שאת בעודף קלורי ישמצב שאת עדין בגירעון וגם אם לא זנ לא מה שישמין אותךהכל טוב
באותו הנושא: